آخرین تکلیف کاوه رضایی در استقلال مشخص شد!

شب گذشته رسما نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران به پایان رسید و پنجره نقل و انتقالات بسته شد تا باشگاه ها دیگر نتوانند از یکدیگر بازیکن جذب کنند و از این پس تا باز شدن پنجره بعدی، تیم ها می توانند تحت شرایط خاصی اقدام به انتقال بازیکن کنند. استخدام آزاد هستند و یکی از آنها خالی بودن لیست آنهاست.

باشگاه استقلال در شرایطی پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود را بست که تا دقایق پایانی برای خالی کردن ترکیب خود تلاش می کرد تا جا برای کاوه رضایی که هنوز موفق به ثبت قرارداد نشده بود، باز شود، اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه او در شرایطی قرار گرفت. هاله ای از عدم قطعیت با این تیم. برخی منابع معتقد بودند که استقلال همچنان می‌تواند با پرداخت غرامت بازیکنی را خاتمه دهد و برخی دیگر این کار را غیرقانونی می‌دانند.

رسول باختر، کارشناس حقوق ورزشی به ایلانا گفت: طبق قانون وقتی پنجره نقل و انتقالات به طور رسمی بسته می شود، باشگاه ها دیگر نمی توانند به لیست خود دست بزنند و بازیکنی را از آن حذف کنند. مگر اینکه اتفاقات خاصی مانند مصدومیت طولانی مدت بازیکنی رخ دهد که باید توسط فدراسیون فوتبال تایید شود، در این صورت ممکن است نام بازیکن از لیست حذف شود و بازیکن دیگری جایگزین شود، در غیر این صورت در موارد عادی، چیزی ممکن نیست حتی اگر استقلال یک طرفه قرارداد بازیکنش را فسخ کند، او اجازه ندارد نام بازیکنی را به جای خود در لیست وارد کند و این موضوع تا پنجره نقل و انتقالات بعدی باقی است.

به این ترتیب کاوه رضایی نمی تواند با استقلال قرارداد ببندد و پیوستنش به این تیم در این مرحله منتفی است.

دیدگاهتان را بنویسید