آخرین مهلت ارسال شماره شبا بانک به بازماندگان سود سهام عدالت تا پایان اردیبهشت ماه می باشد.


ساعت: 17:32
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839079

معاون فناوری شرکت سپرده گذاری گفت: سهامداران عدالت که سود سهام خود را دریافت نکرده اند تا پایان تیرماه فرصت دارند شماره شبای خود را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تعدادی از سهامداران قوه قضائیه به دلیل مشکل یا مسدود بودن شماره حساب بانکی و یا عدم اعلام این شماره به دستگاه قضایی، نتوانستند سود سهام عدالت خود را در اسفند 1400 دریافت کنند.

در همین رابطه محمود حسنلو معاون فناوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: کسانی که شماره خود را در شبا اعلام نکرده اند می توانند شماره شبای بانکی خود را برای پرداخت سود سهام عدالت اعلام کنند از جمله به SJAM یا سامانه سهام عدالت. .

وی همچنین درباره اینکه چگونه ممکن است مردم در سال های گذشته سود سهام را دریافت کرده باشند، اما در اسفند سال گذشته نتوانسته اند سود سهام را دریافت کنند، صحبت کرد. سپه متعلق به مشمولان سهام بود اما شماره شبای جدید معرفی نشده است. با هزینه خود اقدام کنید.

معاون فناوری صمت افزود: آخرین مهلت ارسال شماره شبا یا ویرایش شبای جدید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است و مابقی سود سهامداران پس از اعلام شماره شبا پرداخت می شود.

حسنلو با بیان اینکه اگر سهامداران سهام عدالت نتوانند به موقع تعداد شبا را اعلام کنند، سود آنها در جای خود نگه داشته می شود، افزود: بله، سود سهامداران عدالت در سپرده گذاری مرکزی و در فواصل زمانی متفاوتی که اعلام می شود نگهداری می شود. به محض اعلام شماره «شب حساب بانکی صاحب سهام عدالت، سود وی واریز می شود.

وی درباره سود سهام عدالت قضات متوفی نیز گفت: کسانی که فوت می کنند بلافاصله شماره حساب آنها مسدود می شود و امکان واریز وجه وجود ندارد. سود سهام باید بین وراث تقسیم شود. سامانه مربوطه هنوز راه اندازی نشده است اما فعلاً وراث قوه قضائیه باید منتظر حل جمعی این موضوع باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید