آخرین واکنش وزیر ورزش به حاشیه نیمکت تیم ملی

آخرین واکنش وزیر ورزش به حاشیه نیمکت تیم ملی

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسابقات دو و میدانی در ورزشگاه آفتاب انقلاب گفت: علاقه داشتم به همکارانم در فدراسیون خدمت کنم تا خسته نباشم و خدا رحمت کند و از جمله یک خانواده دو و میدانی و این رشته با حضور 12 تیم باشگاهی در لیگ این منطقه، شور و شوق را به وجود می آورد. من از تک تک مدیران باشگاه برای تشکیل این تیم ها تشکر می کنم و دست آنها را می فشارم و از حمایت آنها از دو و میدانی قدردانی می کنم. امیدوارم با همان کیفیتی که از دو و میدانی مردان حمایت می کنند، از دو و میدانی بانوان حمایت کنند. به هر حال دو و میدانی بانوان مراحل رشد خوبی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: دو و میدانی خانواده من است و هر آنچه در زندگی دارم مدیون ورزش دو و میدانی هستم. خیلی دوست داشتم برای تماشای مسابقات جام امام رضا (ع) به مشهد بروم اما این اتفاق مصادف شد با حضور رئیس جمهور تاجیکستان در ایران و مجبور شدم برای امضای تفاهم نامه به تهران بروم، مراسم استقبال از او و ضیافت و جلساتی که برگزار می‌شد، در واقع اقبال نداشتم که به مشهد بروم. به همین دلیل دوست داشتم هر چه زودتر در کنار ورزشکاران مورد علاقه ام باشم و حالا حالم خوب است و خستگی از بین رفته است.

سجادی درباره عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها گفت: تیم ملی فوق العاده بود. من به داور مسابقه تبریک می گویم و از کادر فنی پرتلاش ایرانی تیم ملی تشکر می کنم. آتای گل کاشت و همینطور جوانان خوب تیم ملی. وقتی تیم می خواست اعزام شود همه می گفتند تیم جوان است و باید ببینیم چه می شود اما همه امیدوار بودیم چون جوانان در جمهوری اسلامی هر کار خوب و عالی و موثری را شروع کرده اند.

وزیر ورزش و جوانان در همین راستا ادامه داد: صبح امروز که گزارشی از ارائه ورزش در شورای دولت ارائه می کردم، اولین موضوعی که در حضورم مطرح کردم، افتخار والیبال بود. امروز، مانند بسیاری از گزارش های دیگر، یک گزارش طولانی بود. خدا را شکر عملکرد والیبال آنقدر خوب بود که در هیئت دولت از آنها تجلیل و تشکر کردیم.

سجادی درباره شرایط کادر فنی تیم ملی فوتبال و گزارشی که باید بعد از اتفاقات روزهای گذشته به او می داد، گفت: منتظر نظر فدراسیون هستیم. موضع ما حمایتی، هماهنگی، حمایتی، حمایتی و انگیزشی است. ما 235 رشته ورزشی، 52 فدراسیون و بیش از 100 انجمن، کمیته و سبک ورزشی را در کشور مدیریت می کنیم. به هر حال ما منتظر اعلام فدراسیون هستیم، بنابراین مایلیم از هر تصمیم فنی که بگیرند حمایت کنیم. مشکل مالی و منابع مالی و حمایتی نداریم. ما برای همه بازی های جام جهانی قطر از جنبه های مختلف فرهنگی، گردشگری، ورزشی و غیره برنامه ریزی گسترده ای داریم تا از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم و حتی به قطر کمک کنیم. وقتی تیم ملی در مسابقات جهانی شرکت می کند دوست داریم کیفیت خوبی داشته باشد و حضور موفقی داشته باشد. در این راه هر چه بتوانیم در خدمت فدراسیون هستیم. ضمن اینکه ما در بحث فنی در کار هیچ فدراسیونی دخالت نمی کنیم.

در پاسخ به این سوال که آیا می توان حضور اسکوچیچ را تا سپتامبر توصیه کرد؟ گفت: الان به دهان من حرف می زنی؟ من آدم ساده ای نیستم که این سوالات را از من بپرسی. ما در بحث فنی دخالت نمی کنیم و از تصمیمات فدراسیون حمایت می کنیم.

سجادی درباره اینکه آیا گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال به او معرفی می شود یا خیر؟ من اطلاعاتی دارم، اما به همه چیزهایی که دارم پاسخ نمی دهم.

وزیر ورزش درباره انتصاب مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش در مورد یکی از گزینه های هدایت تیم ملی گفت: معتدمکیا مدیرکل روابط عمومی عزیز و عزیز است و ما در کنار آن هستیم. و به هر نحوی از او حمایت کنید. او در اینجا حضور دارد و اگر موردی باشد پاسخ می دهد.

وی در پایان درباره انتخاب مربی خارجی یا داخلی برای تیم ملی گفت: من را درگیر مسائل فنی فدراسیون فوتبال نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید