آخرین وضعیت ارزشیابی معلم زبان وزیر

آخرین وضعیت ارزشیابی معلم زبان وزیر

وزیر آموزش و پرورش دقایقی پیش پس از استقبال استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش و به منظور شرکت در جلسات متعدد همفکری و برنامه ریزی برای یک پروژه آموزشی در استان بوشهر وارد فرودگاهی در مرکز استان بوشهر شد.

یوسف نوری در بدو ورود به بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت های خوبی در آموزش و پرورش استان بوشهر وجود دارد و در کنار آن کمبودها و نارسایی هایی در زمینه زیرساخت ها و نیروی انسانی وجود دارد که برنامه ریزی شده است. حل شد.

وی درباره آخرین وضعیت طرح ارزشیابی معلمان گفت: این طرح در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار فارس، زیارت گلزار شهدای بهشت ​​و شرکت در آیین مسح قبور معطر و پاک شهدا اولین برنامه یوسف نوری در سفر یک روزه خود به استان بوشهر بود.

در ادامه ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه دارستان و امام جمعه بوشهر در 2 نشست جداگانه با نمایندگان تشکل های دانش آموزی و اساتید منتخب شرکت خواهد کرد. بازدید از پنجمین شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری و اردوی آموزشی عدالت و فرصت های برابر آموزش و پرورش از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش در بوشهر است.

همچنین در این سفر قووی، عضو کابینه دولت ایران، با برگزاری مراسم کلنگ زنی ساخت دانشکده فنی و حرفه ای در ولسوالی رویهر مرکز این استان، این عملیات عمرانی و آموزشی را آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید