آخرین وضعیت استان ها در زیر باران و برف

موج جدید برف و باران زمستانی طبق پیش بینی ها و هشدارهای سازمان هواشناسی از راه رسید و تقریباً در اکثر استان های ایران فرود آمد. برخی لباس سفید پوشیده بودند، برخی خیس و خیس بودند و گرد و غبار برخی شهرها شسته شده بود.

بارش برف و باران در جاده های 21 استان/ تردد نیمه فشرده در 5 محور

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه از بارش برف و باران در جاده های 21 استان کشور خبر داد و گفت: تردد در پنج محور مواصلاتی چالوس و هراز نیز نیمه سبک است. – سنگین

وی درباره وضعیت هواشناسی راه های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش ها هم اکنون در برخی مناطق استان های البرز، تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، مازندران، سمنان، بارش برف و باران وجود دارد. زنجان، اصفهان، همدان، چهارمحال و در بختیاری، قم، مرکزی، لرستان، کرمانشاه و کرمان هستیم. همچنین در برخی مناطق استان های گیلان، فارس، کوگیلویه و بویراحمد و بوشهر بارش باران گزارش شد.

برف روبی و نمک پاشی جاده های ارومیه در حال انجام است

هادی بصری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با شروع بارش برف 900 رفتگر و 100 ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل و به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند.

تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی ادامه دارد

پیمان آرام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: با توجه به بارش برف از شب گذشته تاکنون 620 کیلومتر عملیات برف روبی با تلاش نیروهای راهداری در استان انجام شده و هم اکنون تمام راه های اصلی و راه های ارتباطی فرعی استان به روی ترافیک باز است

امدادرسانی هلال احمر اندیکا به 10 خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور اندیکا – تاراز کمک کردند.

وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: عصر روز چهارشنبه به دلیل کولاک و برف در جاده خوزستان – چهارمحال 10 دستگاه خودرو در این مسیر ارتباطی با اختلال در تردد مواجه شدند.

راه های کردستان باز است/ بیش از 10 هزار کیلومتر راه در محورهای استان پوشیده از برف است.

رامبد نوذری معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: بیش از 10 هزار کیلومتر برف روبی در راه های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شد. با برف روبی در این بخش، در حال حاضر هیچ راه روستایی مسدود نیست و در برخی روستاها نیز مشکلات ترافیکی جزئی وجود داشت که با تلاش راهداران این مشکل برطرف خواهد شد.

بارش برف در سمنان

در پانزدهمین روز از فصل زمستان بارش برف اکثر نقاط استان سمنان را فرا گرفت، در بارش برف که از صبح امروز آغاز شد شهرهای سمنان و مهدیشهر نیز چهره ای زمستانی به خود گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه: برف روبی و نمک پاشی معابر ارومیه در حال انجام است.

هادی بصری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با شروع بارش برف 900 رفتگر و 100 ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل و به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید