آخرین وضعیت بیمارستان های چرام و بهمئی از دیدگاه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836724

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان چرام که پروژه ای را متوقف کرده بود امروز به مزایده گذاشته شد و بیمارستان بهمئی در دورترین نقطه استان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مرکز تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس رئیس دانشگاه علوم پزشکی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج در هفته سلامت گفت: سلامت فراگیر با همکاری مسئولان و ارگان ها امکان پذیر است.

گلم نژاد با بیان اینکه ویروسی در چین شیوع پیدا کرده که باعث مرگ، بیماری و بستری شدن همه شده و ویروس کرونا ظاهر شده است، گفت: امروز سلامت ما خارج از محدوده است و وابسته به سیل، زلزله و بسیاری از مولفه هاست و نمی تواند سلامت باشد. از فقر و بیکاری، اما همه ما، مسئولان و سازمان های غیردولتی، باید در کنار هم برای سلامت تلاش کنیم.

وی افزود: یکی از شعارهای دولت عدالت سلامت است و احترام به عدالت سلامت را مدیون پرچمداران دولت جدید هستیم عدالتی که تخت های بیمارستانی آن در بویراحمد و سایر شهرستان های استان یکسان است.

وی افزود: رویکرد ما معطوف به درمان نیست و اگر در قبال سلامت مسئولیت داریم، از همه ارگان ها دعوت می کنیم.

گلم نژاد به جوان بودن جمعیت که زیربنای توسعه پایدار است اشاره کرد و گفت: در جوانی جمعیت باید شعارهای قدیمی را فراموش کرد و جمعیتی که معتدل می ماند مواظب بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در هفته سلامت 12 پروژه مقدماتی و 7 پروژه کلنگ زنی، 20 پروژه راکد شامل پایگاه بهداشت، مرکز جامع سلامت به مزایده رفت. بیمارستان چرام که پروژه ای متوقف شده بود امروز به مزایده رفت و پیمانکار آن مشخص شد. از برنامه های دیگر بود.

وی افزود: بیمارستان بهمئی در دورترین نقطه استان هر هفته توسط دولت اداره می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید