آخرین وضعیت قیمت باشگاه های استقلال و پرسپولیس

آخرین وضعیت قیمت باشگاه های استقلال و پرسپولیس

قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دستور کار اولین جلسه کمیته نقل و انتقالات
رئیس دفتر تدارکات و بازرگانی سازمان خصوصی سازی مهمترین اقدام برای آماده سازی برای واگذاری سرخابی ها را قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پس از تصویب هفته آینده در هیات واگذاری عنوان کرد.

قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دستور کار اولین جلسه کمیته نقل و انتقالات
اخبار ورزشی –
حسین امیر رحیمی در حاشیه مجمع عمومی فوق العاده که به صورت فوق العاده در خصوص تصویب صورت های مالی دو باشگاه در روزهای 20 و 22 بهمن ماه با حضور دکتر سیدحمید سجادی در محل وزارتخانه برگزار شد، گفت: : حسابرسی مالی هر دو باشگاه. مهمترین گام در آماده سازی انتقال سرخابی ها انجام شد.

نماینده سازمان خصوصی سازی گفت: هفته آینده قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کمیته واگذاری به تصویب می رسد و سپس افزایش سرمایه با صرف سهام به عنوان یکی از ابزارهای تامین مالی مستقیم هر دو باشگاه (پس از طی مراحل قانونی). “در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: دلیل افزایش سرمایه و سایر گزارشات مربوط به طرح تجاری دو باشگاه (مانند الزامات ورود به بازار سرمایه و درج نماد در بازار اصلی) و این موضوع همزمان با قیمت گذاری (انتخاب شده) توسط قوه قضائیه) خصوصی سازی و درج نماد دو باشگاه در بازار اصلی برای واگذاری سهام هر دو باشگاه به نامزدها انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید