آخرین وضعیت ملیکا 12 ساله که در کرج به ضرب گلوله پلیس کشته شد / تمام تلاش پلیس برای نجات او + فیلم

آخرین وضعیت ملیکا 12 ساله که در کرج به ضرب گلوله پلیس کشته شد / تمام تلاش پلیس برای نجات او + فیلم

فرمانده انتظامی البرز درباره وضعیت سلامتی ملکه 12 ساله گفت: حال وی خوب است و در یکی از مراکز درمانی پایتخت تحت مداوا قرار دارد.

سردار حمید خداوند صبح امروز در آخرین نشست خبری خود به کشف 20 تن مواد مخدر در سال جاری در استان البرز اشاره کرد و گفت: در این مدت کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 11 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: سال گذشته 23 هزار و 922 معتاد متجاهر جمع آوری شد که از این تعداد 3 هزار و 917 معتاد وارد کمپ ها شدند.

تیم های انتظامی اعم از گشت خودرو، گشت موتورسیکلت و عابران پیاده به طور ویژه برای پیشگیری و مقابله با جرایم در مکان های خاص مستقر شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار گشت های پلیس راه ایست و بازرسی، تیم های راهنمایی و رانندگی به همراه سایر رده ها نیز در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر هستند.

هدوند توصیه کرد: شهروندان در مسافرت وجه و اشیای قیمتی را در منزل نگهداری نکنند و از سپردن منازل خود به افراد غیرقابل اعتماد خودداری کنند.

مسافران باید تا حد امکان از قفل فرمان و تجهیزات ایمنی برای پارک خودرو خود استفاده کنند.

افرادی که به هر دلیلی قصد اسباب کشی دارند باید از اداره پلیس محل مجوز داشته باشند در غیر این صورت هرگونه جابجایی اثاثیه ممنوع خواهد بود.

امسال علاوه بر 25 کلانتری، 10 ایستگاه سیار نیز برای حفظ امنیت مردم فعال شده است. پلیس البرز از تمام ظرفیت خود برای نوروزی امن استفاده خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر سرنوشت شهروندانی که چند روز پیش در کرج در تعقیب وثیقه پلیس به اشتباه مجروح شدند، گفت: در پی تعقیب و گریز خودروی 206 حامل مواد مخدر متاسفانه یک زن و یک 12 ساله -در این تیراندازی دختربچه به نام ملیکا مجروح شد که خوشبختانه حال زن جوان مساعد بود و دختر کوچک نیز به اتاق عمل منتقل شد اما خانواده وی که درخواست بیمارستان مجهز داشتند با یکی از پزشکان مجرب یکی از مراکز بیمارستانی تهران و ند هلی کوپر آماده اعزام دختر بودند اما پزشک به دلیل وضعیت بیمار اجازه ترخیص او را نداد و 3 ساعت بعد بیمار با آمبولانس به تهران منتقل شد. تیم پزشکی و صبح زود مجددا تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه ملیکا در سلامت کامل به سر می برد. تاکنون وضعیت مطلوب گزارش شده است که امیدواریم در اسرع وقت به طور کامل از شما حمایت شود.

هدوند همچنین با اشاره به هشدار به همکاران در این گونه ماموریت ها گفت: پلیس باید در همه شرایط امنیت مردم را در اولویت قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید