آخرین وضعیت پرونده ستاره پرسپولیس در کمیته انضباطی

آخرین وضعیت پرونده ستاره پرسپولیس در کمیته انضباطی

در شرایطی که حدود 2 هفته از جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده مهدی ترابی و احمد موسوی با حضور این دو بازیکن و نمایندگان باشگاه های پرسپولیس و نساجی می گذرد، حکم این موضوع صادر شد. پرونده هنوز صادر نشده است.

البته پس از برگزاری اولین جلسه مربوط به این دیدار، کمیته انضباطی از علی صفایی (داور) و ناظران بازی برای حضور در جلسه دعوت کرد. روز دوشنبه نیز جلسه ای با حضور این افراد برگزار شد که صفایی و ناظران دیدار نساجی و پرسپولیس نیز توضیحات خود را ارائه کردند. اما به دلیل غیبت برخی از اعضای کمیسیون انضباطی، رای پرونده صادر نشد.

ظاهراً در صورت موافقت اعضای غایب کمیسیون با نظر حاضران در جلسه قبل، رأی این پرونده جنجالی تا روز شنبه صادر می شود. در غیر این صورت اعضای کمیته تا دوشنبه هفته آینده پرونده را جمع بندی و تصمیم نهایی خود را اعلام خواهند کرد.

خبر دیگر از کمیته انضباطی این است که به دلیل اظهارات عجیب جهانبخش جعفری، سرمربی جدید تیم چوکا تلاش، وی به جلسه دوشنبه هفته آینده این کمیته احضار شده است.

جعفری پس از انتخاب به عنوان سرمربی چوکا در رختکن این تیم با حضور مدیران باشگاه و مسئولان شهر تلاش، با این جمله عجیب بازیکنان را تهدید کرد: اگر خوب بازی نکنید، من چوب را به مردم می دهم و خودم در رختکن را برایشان باز می کنم.» بیا با هم تو را بزنیم!

دیدگاهتان را بنویسید