آداب تغییر رفتار زرد سلبریتی ها / تحریم رسانه های زرد

ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784445

مردم باید کم کم متوجه شوند که نسبت به نظرات افراد مشهور در مورد هیچ موضوعی واکنشی نشان نمی دهند و به راحتی با یک برچسب محلی از کنار آنها عبور می کنند و این واکنش مردمی قطعا باعث می شود که این سلبریتی در رفتار خود تجدید نظر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در کمتر از یک دهه، فضای مجازی با سرعت اینترنت و گسترش پیام رسان های مختلف به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است، به طوری که افراد در طول روز زمان زیادی را صرف چرخیدن در فضا می کنند. برخی از صاحب نظران این حوزه، امروزه شیوه زندگی یا شیوه زندگی بسیاری از افراد تحت تاثیر این فضای مجازی تغییر کرده و گاه خود را تثبیت کرده است.

در این میان اینستاگرام نقش مهم تری نسبت به سایر پیام رسان ها دارد و می تواند با استفاده از فضای نرم افزاری خود، از امکاناتی که برای کاربران خود ایجاد کرده است، از آپلود عکس و فیلم گرفته تا استوری و برقراری ارتباط زنده یا زنده با مخاطبان استفاده کند. اپلیکیشن های موبایل در سراسر جهان، بنابراین طبق آخرین آمار، بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه در سراسر جهان وجود دارد.

امروزه فضای مجازی به فضایی با دسترسی آسان و حداقل محدودیت ها تبدیل شده است تا بسیاری از افراد اطلاعات، اخبار، سرگرمی های روزانه و در یک کلام سبک زندگی خود را از این فضا بگیرند. پدیده اینفلوئنسرهای اینستاگرام در این فضا به سرعت در حال رشد است و معمولا در حوزه های مختلف سبک زندگی، ورزشی، کمدی، رسانه ای و آموزشی با جذب تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام، به اصطلاح به «شاخ اینستاگرام» تبدیل شده اند. تصویر و ویدئویی که هر روز برای مخاطبان خود آپلود می کنند توانسته تاثیر زیادی در بین فالوورهای خود داشته باشد و البته از این طریق و به لطف مخاطبانی که در بالای صفحه خود هستند و جذب تبلیغات به درآمد بالایی نیز دست پیدا کردند.

تلگرام، توییتر و اینستاگرام به فضایی برای اخبار ناگفته، رسمی و غیر رسمی و بعضا اعتراضات مردمی تبدیل شده است. بسیاری از مسئولان، نمایندگان مجلس، جامعه نخبگان و بسیاری از هنرمندان با حضور فعال خود در فضای مجازی، روزانه با مردم ارتباط برقرار می کنند و درباره موضوعات مختلف اجتماعی «نظر می دهند» و اتفاقا یکی از مشکلات اصلی فضای مجازی است. این بازگشت مهم

برخی از هنرمندان و اینفلوئنسرها در اینستاگرام عادت دارند در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر کنند و گاه به همین شکل و گشت و گذار در این فضا تعداد زیادی از افراد جامعه را به یک مشکل سیاسی-اجتماعی تحریک می کنند. البته رسالت هنرمندان واقعی و متعهد پاسخگویی به معضلات اجتماعی جامعه از جمله زلزله، سیل و کمک به محرومان است و با تحریک احساسات مردمی سعی در اعتلای سایر جوامع با کمک افراد آسیب دیده دارد.

بازیگر تئاتر و سینمای ما هنوز عادت نکرده که فقط از وضعیت هنرش صحبت کند و ورزشکار ما آنقدر پخته نیست که حق اظهار نظر در مورد چیزی را داشته باشد. البته به عنوان یک فرد در جامعه، هرکسی آزاد است در مورد هر موضوعی اظهار نظر کند، اما در جامعه نخبگان، افراد در هر جایگاهی که هستند سعی می کنند همان موضوع را بیان کنند و بیان کنند. نظر بدهید و بحث سایر مسائل را به خانواده اش بسپارید.

البته در تجلیل از رفتار سلبریتی ها نباید از نقش برخی رسانه های زرد غافل شد که برای دیده شدن بیشتر در هر رسانه ای در رسانه خود حضور دارند و معمولا با سوء استفاده از این فضا و به اصطلاح ساختن این رسانه ها. با گرفتن عناوین، هر تصویر و ویدیویی از مخاطبان خود سوء استفاده می کند.

مردم باید کم کم متوجه شوند که نسبت به اظهار نظر سلبریتی ها در مورد هیچ موضوعی واکنشی نشان نمی دهند و به راحتی با برچسب بی جا بودن از کنار آنها رد می شوند و این واکنش مردمی قطعا باعث می شود این سلبریتی رفتار خود را از سر بگیرد. نظر بدید و یاد بگیرید که در هیچ موضوعی به راحتی و از روی ناآگاهی اظهار نظر نکند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید