آرزوی من قهرمانی در آسیا با پرسپولیس است


زمان: 21:31
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843811

دروازه بان جدید پرسپولیس گفت: امیدوارم دوباره دل هواداران را شاد کنم و آرزوی قهرمانی در آسیا را محقق کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا بیرانوند در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره بازگشتش به سرخپوشان گفت: خیلی خوشحالم که توانستم یک بار دیگر پیراهن بزرگترین تیم آسیا را بر تن کنم و همچنین خوشحالم که دوباره به آرزوی خود رسیدم. “

او گفت: راستش فکر نمی کردم به این زودی به پرسپولیس برگردم. می دانستم روزی قطعا به پرسپولیس برمی گردم اما فکر نمی کردم این بازگشت به این زودی اتفاق بیفتد. به هر حال این اتفاق را به فال نیک می گیرم و امیدوارم مانند سال های گذشته که توانستیم جشن ها و شادی های زیادی را در کنار هواداران عزیزمان تجربه کنیم، این بار نیز با حمایت آنها روزهای خوبی را رقم بزنیم.

بیرانوند ادامه داد: امیدوارم مثل 4 سالی که در پرسپولیس بودم و توانستیم 9 قهرمانی را کسب کنیم و فینال آسیا را تجربه کنیم، این موفقیت ها را دوباره تکرار کنیم.روزی که از پرسپولیس رفتم مصاحبه کردم و گفتم روزی برمی گردد تا با پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

دروازه بان پرسپولیس خطاب به هواداران میلیونی این تیم گفت: هواداران دوازدهمین یار باشگاه و یار همیشگی بازیکنان هستند. از آنها می خواهم که دوباره از ما حمایت کنند. با این حال دو سه سالی به خاطر تاج نتوانستند در ورزشگاه باشند و پرسپولیس از کمبود هوادار رنج می برد. اگر آنها می خواهند به تیم کمک کنند، لطفا در تمام مسابقات فصل آینده از ما حمایت کنند.

بیرانوند درباره حضورش در فوتبال اروپا گفت: به هر حال دو سال در اروپا بازی کردم. این به عنوان یک چالش جدید چیزهای زیادی به فوتبال من اضافه کرد. این حضور هم به فوتبال و هم به سبک زندگی ام چیزهای خوبی اضافه کرد که امیدوارم بتوانم در پرسپولیس به آن ها برسم.

نایب ملی پوش پرسپولیس در پایان گفت: باز هم می گویم خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم و در کنار هواداران عزیزم هستم. من یک قرارداد سه ساله دارم. در سری قبل 4 سال در پرسپولیس بودم و هر 4 سال یک بار قهرمان لیگ شدیم. امیدوارم در این سه سال بتوانیم با بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه، هواداران را راضی کنیم و به ویژه در آسیا موفق شویم و قهرمانی را به دست بیاوریم، زیرا همیشه گفته ام که آرزوی پیروزی مقابل را دارم. پرسپولیس در آسیا و امیدوارم همه دست بدهیم و به آن آرزو برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید