آرزوی وحید امیری برای همیشه گم شد

آرزوی وحید امیری برای همیشه گم شد

وحید امیری در 33 سالگی پس از عمل جراحی کمر آسیب دیده، برای غلبه بر این عارضه سختی زیادی کشید. فدراسیون فوتبال و کادر پزشکی تیم ملی برای او زحمت زیادی کشیدند و امیری کم کم خودش را آماده بازی و بازی در سه چهار بازی آخر پرسپولیس در لیگ برتر کرد تا با شرایط نسبتا خوبی راهی قطر شود. با توجه به رابطه خوب کی روش با امیری و اعتقاد سرمربی تیم ملی به چپ پای پرسپولیس، انتظار می رفت امیری پیش از مسابقات در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما او در هر سه بازی روی نیمکت نشست و به طرز عجیبی. در هر سه بازی بازی نکرد. امیری در هر بازی زمانی می نشست که ملی پوشان می توانستند از این بازیکن هم در خط هافبک و هم در دفاع چپ استفاده کنند، اما امیری جزو معدود بازیکنانی بود که هرگز در لیست 25 نفره تیم ملی حضور نداشت.

برای امیری 33 ساله که ستاره تیم ملی در جام جهانی 2018 بود، ماجرای جام جهانی به بدترین شکل ممکن به پایان رسید و در حالی که این تورنمنت می توانست او را در موقعیت مسابقه قرار دهد. حالا امیری قادر به بازی نیست و با روحیه آسیب دیده اردوی پرسپولیس برمی گردد.

امیری 33 ساله دیگر جام جهانی را نخواهد دید همانطور که رویای حضور در جام جهانی برای شجاع خلیل زاده گم شد. شجاع و امیری تنها بازیکنانی از فهرست 25 نفره (به جز ناززد و عابدزاده دروازه بان های سوم و چهارم تیم ملی) بودند که در این مسابقات به میدان نرفتند. شجاع که نقش مهمی در صعود تیم ملی به جام جهانی داشت و در بازی های مقدماتی مدافع اصلی تیم ملی محسوب می شد، وضعیت بدتری نسبت به امیری داشت. امیری چهار سال پیش در جام جهانی بازی کرده بود اما شجاع که دو جام جهانی قبلی را به دلیل غفلت کی روش از دست داده بود، این بار به قطر رفت و با حسرت حضور دو مدافعی را که تا به حال بازی نکرده بودند از روی نیمکت تماشا کرد. در مسابقات مقدماتی

زمانی که کی روش جایگزین اسکوچیچ شد، عده ای گفتند که سوجا از تیم ملی کنار گذاشته می شود و بعید به نظر می رسد که به قطر برود اما کارلوس به خاطر تغییرات رفتاری او با سوجا گرم شد و او را در لیست نهایی قرار داد، اما در کمال تعجب او او را به قطر رساند. تا کنون از آن استفاده نکرده است و امیری و کنعانی به دلیل بازی نکردن او در این سه بازی مورد سوال و انتقاد قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید