آزادی دو مددجوی کرمانی جرایم غیرعمد ارتش/ 200 خانواده تحت پوشش کمیته امداد افطاری مهمان ارتش شدند.


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823599

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب شرق کشور:

امیر گلمالیان گفت: این اردوگاه در ادامه مسئولیت های اجتماعی خود، امشب دو زندانی جرائم غیرعمد را که خانواده های آنان تحت پوشش کمیته امداد با وام تعیین شده از سوی ستاد دیه استان قرار گرفتند، آزاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امیر گلمالیان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق شب گذشته در مراسم افطاری خانواده های کمیته امداد ارتش گفت: فعالیت های اجتماعی ارتش یکی از بارزترین تاثیرات است.

وی گفت: از جمله می توان به تامین جهیزیه و مایحتاج اولیه اقشار آسیب پذیر، کمک به سیل زدگان، کمک به زلزله زدگان و رهایی زندانیان جرایم غیرعمد اشاره کرد. امروز شاهد گوشه هایی از این حرکت ارزشمند در یک دهه جنگ هستیم.»

فرمانده قرارگاه ارتش منطقه جنوب شرق کشور گفت: در این راستا در دهه تکریم ارتش که مصادف با شب های لیالی قدر است و تلاش ستاد ارتش منطقه در جنوب شرق دریافت کردیم. 200 خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند.

گلم علیان گفت: همچنین ستاد ارتش در جنوب شرق در راستای مسئولیت اجتماعی خود، امشب دو زندانی جرائم غیرعمد را که خانواده‌هایشان با وام ستاد دیه استان و دیه استان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند، آزاد کرد. ستادی تشکیل شد تا این دو مددجوی بسته در اسرع وقت به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: مزیت مهم ارتش مردمی بودن است و ارتش مردمی، با مردم، توسط مردم و در خدمت اهداف مردم است و باید این ویژگی حفظ و روز به روز گسترش یابد. در روز در طول روز.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید