آزادی پرونده محکوم علیه گوهر ناز به درخواست شاکیان


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877856

رئیس قاضی استان کوم گفت: بنا به درخواست شاکیان، یکی از پرونده های متعدد شاکی (گوهر ناز) که در این پرونده محکوم شده بود، با قرار وثیقه آزاد شد تا به برخی یا تمامی مطالبات شاکیان رسیدگی شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا خجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس قاضی کوم ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه در دادگستری استان اظهار داشت: دشمن در صدد از بین بردن اعتماد مردم به رسانه ها و نشر اخبار کذب است. برای رسیدن به اهداف خود از این طریق ناامیدی را در جامعه القا می کند.

وی گفت: رویکرد جدید در قوه قضائیه احقاق حقوق عمومی به ویژه در مسائل اجتماعی است. در مواردی که موضوعی مربوط به حقوق عامه است و ورود قوه قضائیه مؤثر است وارد می شویم و در این مدت راهکارهای خوبی وجود دارد. برای حفظ حقوق عمومی ساخته شده است.»

رئیس قاضی استان کوم افزود: در سفر اخیر رئیس کل دادگستری پرونده های خارج از حوزه قضایی استان قم به رئیس کل دادگستری گزارش و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

مظفری ادامه داد: برخی از شاکیان پرونده گوهر ناز که به شدت مشکوک بود، خواستار آزادی محکوم علیه برای مدت معینی شدند تا خود محکوم علیه نسبت به استرداد اموال مردم اقدام کند. یک سال وثیقه ماهها برای پرداخت تمام یا بخشی از مطالبات مردم.

وی گفت: این مرخصی برای پرداخت اموال مردم در این مدت سه ماهه به وی داده شد. شاکیان این پرونده نیز باید در این مدت به او مراجعه کنند و اموال خود را مطالبه کنند و مواظب باشند که دوباره به عهد خود عمل کنند. “بدون حمایت رها نشوید.

وی فردا در پاسخ به خبرنگار کوم مبنی بر دخالت قوه قضائیه در موضوع آلایندگی برخی از کارخانه های مستقر در سلفچگان، گفت: این موضوع به حدی اهمیت داشت که در سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به کوم، یکی از این کارخانه ها از اهمیت بالایی برخوردار بود. مأموریتی که مورد بحث قرار گرفت این بود.» مأموریتی به رئیس سازمان بازرسی کل کشور داده شد تا مشکلات حوزه سلفچگان را به عنوان یک کشور بررسی و پیگیری کند.

رئیس قاضی استان کوم افزود: پرونده هایی که در معرض تهدید سلامت مردم قرار دارند باید دریافت شود که با هرگونه گزارشی در این زمینه برخورد جدی خواهیم کرد.

وی گفت: این یکی از دغدغه های بیش از یک ساله شورای تامین استان است و به دنبال راه حل هستند و از یک سو به دلیل مشکلات اقتصادی امکان تعطیلی کارخانه ها وجود ندارد و از سوی دیگر امکان تعطیلی کارخانه ها وجود ندارد. اگر آنها را آزاد گذاشتیم، از فیلتر هوا استفاده کنید. آنها مشکلات زیست محیطی ایجاد نمی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید