آزادی گروگان 20 ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان سراوان.


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911701

سردار محمد کنبری از نجات یک جوان 20 ساله سراوانی پس از 24 ساعت اسارت از چنگال آدم ربایان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار محمد کنبری فرمانده انتظامی استان گفت: 30 آبان ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی بلافاصله تیمی از ماموران مجرب در یکی از محلات حاضر شدند. شهرستان سراوان نیروی انتظامی شهرستان وارد عمل شد.

وی افزود: با حضور در محل ماموران پلیس آگاهی و تایید شهادت شاهدان عینی مشخص شد افراد مسلح و ناشناس با نقاب و تهدید با سلاح، جوانی 20 ساله را سوار بر خودرو ربوده و متواری شدند. از محل

فرمانده انتظامی استان گفت: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد آدم ربایان این جوان را به دلیل اختلافات پی در پی خانوادگی ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده برای نجات جان گروگان تحقیقات گسترده ای را برای یافتن وی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز کرده است.

سردار قنبری گفت: سرانجام پس از 24 ساعت تلاش پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از مناطق شهرستان سراوان شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، یک فرد ربوده شده را آزاد کردند. و مقصر اصلی این گروگان ها.گیری نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد که فرد ربوده شده زنده و سالم آزاد شده و به آغوش خانواده اش بازگشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید