آزادی 21 زندانی کرمانی در جوار حرم حاج قاسم/ استان کرمان منجر به آزادی زندانیان شد


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913812

محمدعلی نظری گفت: بازگشت 21 نفر را به آغوش خانواده هایشان به مزار شهیدان شریف و شریف مزار شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که انسان دوست و یاور هم بود جشن می گیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; مراسم آزادی اسرای ماسر کرمان ظهر امروز با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه طرالله استان کرمان حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس قاضی استان کرمان حسینی رئیس اداره کل زندانهای استان کرمان و جمعی از مسئولان در جوار مزار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازداشت شد.

سردار محمدعلی نظری ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بازگشت 21 نفر را به آغوش خانواده هایشان در مزار شهدای شریف و آرامگاه شریف سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که انسان دوست و یاور هم بود جشن می گیریم.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان ادامه داد: سال گذشته موفق شدیم 370 نفر را که تحت مداوا قرار گرفتند رهاسازی کنیم و از ابتدای امسال 47 نفر مرخص شده اند و امروز 21 بیمار را مرخص می کنیم.

وی در خصوص مبلغ جمع آوری شده برای آزادی 21 زندانی گفت: برای آزادی این زندانیان باید 4 میلیارد و 750 میلیون تومان جمع آوری می شد که دو میلیارد و 573 میلیون تومان از طریق صلح و سازش جمع آوری شد. اقداماتی انجام شده است.

سردار نظری با اشاره به اینکه 400 میلیون تومان توسط سازمان بسیج حق فدانان، خیرین و بسیجیان جمع آوری شد، گفت: استان کرمان در زمینه آزادی زندانیان پیشرو است و از سال 1387 در این زمینه اقدام کرده و تاکنون 4200 نفر توانسته است. با جمع آوری بیش از 100 میلیارد تومان زندانیان را آزاد کنند.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان با بیان اینکه با تلاش سازمان بسیج وکلای دادگستری استان کرمان با پرداخت دیه، سه نفر از محکومان از اجرای حکم آزاد شدند، گفت: معرفی وکلای رایگان به خانواده زندانیان، توزیع بسته حمایتی از خانواده مددجویان، اقدامات پیگیری آموزش فرزندان زندانیان از اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته مقاومت در نظر داریم 63 مددجوی جرائم غیرعمد را آزاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید