آشپزی آرام و الهام بخش پس از شکست پرسپولیس

آشپزی آرام و الهام بخش پس از شکست پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف تیم هوادر رفت که این دیدار با یک گل به سود تیم هوادر به پایان رسید.

ساکت الهامی سرمربی هواداران در نشست خبری پس از این دیدار گفت: جا دارد از داور و تیمش تشکر کنم. فوق العاده سوت زد. دستشون درد نکنه! آنها با چنین بازی سختی عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: ما در نیمه اول الحق و الانصاف بهتر از پرسپولیس بودیم. شرایط فوتبال ما را دیدید. هیچ تیمی در پنج یا شش سال اخیر مانند نیمه اول ما بازی نکرده است. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است. بازی کردن مقابل این تیم برای هر کسی سخت است، مخصوصاً زمانی که در بهترین حالت خود بودند. پرسپولیس به هر حال برای بردن این بازی آمده بود و قصد داشت روی تفاضل گل پیروز شود که متاسفانه نشد! از تیم خوب پرسپولیس هم نباید غافل شد.

الهامی تاکید کرد: پرسپولیس در نیمه دوم تغییر سیستم داد. خیلی خوشحالم که هوادار تا آنجا پیش رفت که پرسپولیس به خاطر او سیستم را به آزادی تغییر داد! این مهمترین دستاورد برای من است. همه فکر می کردند ما برای سقوط می جنگیم اما حالا تیم قابل احترامی داریم. مایه شادی است.

سرمربی هوادار از بازی خود با سرمربی تراکتورسازی می گوید و آیا روند صعودی تیمش ادامه خواهد داشت؟ وی گفت: پاکو حامز یکی از مربیان خوبی است که به ایران آمده است اما در بازی با تراکتورسازی شرایط برد برای ما بسیار بهتر از این بازی بود. همان لحظه ای که لطف خدا ما را بر زمین گذاشت، به پرسپولیس گل زدیم. مقابل تراکتور خیلی بهتر بودیم. من به آنها احترام گذاشتم. امروز بازی می توانست یکنواخت باشد. پرسپولیس فوتبال همیشگی خود را بازی کرد. فشار و ما باید منطقی صحبت کنیم. نوع فوتبال پرسپولیس همان چیزی بود که ما می خواستیم آنها بازی کنند.

الهامی توضیح داد: داوری خوب بود. وقتی بازی سخت است، ممکن است تحت فشار واکنش نامناسبی نشان دهید. تقریباً در یک صحنه اتفاق افتاد. به داور چهارم گفتم به داور وسط کمک کند. امروز همه برای عزت (پورگاز) بازی کردند و امیدوارم به زودی به تیم ما اضافه شود.

وی در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه گفت تحرکاتی برای انتخاب مربی خارجی وجود دارد، یادآور شد: در مورد مربیان ایرانی باید بگویم مربیانی داریم که می توانند در سطح اول دنیا تمرین کنند. ! ما چند نفر در جریان هستیم. اگر اسم ببرم ممکن است سایر عزیزان ناراحت شوند. من نگفتم مربی خارجی نباشد. فدراسیون آزاد است یک مربی خیلی خوب بیاورد و هرکس را که می خواهد بیاورد. اینطور نیست که ما مربی نداریم. عده ای به دنبال این هستند. خسته کننده خواهد بود اگر مجبور باشم هر هفته در مورد آن صحبت کنم.

سرمربی هوادار در خصوص بیانیه پیش از بازی باشگاه و اخطار داور گفت: این را در رختکن دیدم.

الهامی درباره اینکه پرسپولیسی ها مدعی بودند صحنه قبل از گل هوادر روی بازیکن پرسپولیس خطا شده است، گفت: نمی دانم. من صحنه را ندیدم خدا شاهد است، نمی دانم چه شد!

دیدگاهتان را بنویسید