آغاز اردوی آب های آرام و تیم های پاراکانو در دریاچه آزادی


ساعت: 23:29
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841806

آماده سازی تیم ملی پاراکانو میزبان دریاچه آزادی تهران آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مرحله هفتم اردوهای تیم ملی پاراکانو برای حضور موفق در بازی های پاراآسیایی هانگجو از 9 لغایت 29 خردادماه در دریاچه آزادی در دو رده آقایان و بانوان برگزار می شود. در تهران

این کمپ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و کلیه افراد دعوت شده به کمپ موظفند در زمان پذیرش جواب آزمایش PCR منفی را ارائه دهند.

پدرو سنا به عنوان سرمربی، احمدرضا طالبیان به عنوان کمک سرمربی، پریسا مقدم به عنوان کمک سرمربی و مربی بدنساز بانوان، محسن میلاد به عنوان مربی بدنساز مردان در این اردو حضور دارند. مسعود کیساری، سعید حسین پور و آبتین زرجو از تهران، اسلام جاهدی از هرمزگان، شهلا بهروزیراد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان و سارا عبدالملکی از البرز ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند.


دریاچه آزادی میزبان دور جدید اردوهای تیم ملی آب های آرام است

هشتمین مرحله از اردوهای تیم ملی آب های آرام (تیم الف) در دو گروه مردان و زنان برای حضور موفق در بازی های آسیایی هانگژو از 9 خردادماه میزبان دریاچه مجتمع آزادی است و تا 30 خرداد ادامه خواهد داشت.

این کمپ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و کلیه افراد دعوت شده به کمپ موظفند در زمان پذیرش جواب آزمایش PCR منفی را ارائه دهند.

پدرو سنا به عنوان سرمربی، ایمان پورازیز و فاطمه مجعلی به عنوان مربی، رضا رئیسی به عنوان کمک سرمربی، پریسا مقدم مربی بدنساز بانوان و محسن میلاد به عنوان مربی بدنساز مردان، نرگس مالمیر و محتبی تایموهما در این اردو حضور دارند.روانشناسان تیم.
در بخش بانوان کایاک الناز شفیان و تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان، در بخش کانو بانوان پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی و مرجان کرمجانی از تهه هراقاره خرقه میر قاضایی و آقای علیقائیل. و آقایان سپهر ساعتچی از گیلان، پوریا شریفی از تهران، در قسمت قایق رانی آقایان محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجالی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران این را تشکیل می دهند. اردوگاه

دیدگاهتان را بنویسید