آغاز اسکان شبانه افراد بی خانمان در گلخانه های سنندج

ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783851

شهردار سنندج از آغاز اسکان بی خانمان ها در گلخانه های شهرداری خبر داد و گفت: در حال حاضر دو گلخانه در سطح شهر در حال فعالیت است و برای رعایت پروتکل های بهداشتی باید تعداد گلخانه ها در نقاط مختلف شهر افزایش یابد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید نور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی گفت: یکی از تعهدات شهرداری ها در فصل سرما برای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی اسکان بی خانمان ها در سطح شهر است و شهرداری نسبت به حمایت از مجروحان اقدام خواهد کرد.

وی گفت: شهرداری سنندج هم اکنون دو گلخانه در حال بهره برداری دارد که یکی در خیابان 17 شهریور و دیگری در چهارراه انقلاب است.

شهردار سنندج گفت: این دو گلخانه در حال حاضر ظرفیت اسکان 90 بی خانمان را دارد.

وی گفت: با توجه به فصل سرما و برودت هوا در هفته گذشته اسکان افراد بی خانمان آغاز شد و اقداماتی برای جمع آوری و اسکان این افراد انجام شد.

رشیدی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع این بیماری، پیگیر افزایش گلخانه ها در سطح شهرستان هستیم.

وی گفت: فرمانداران مناطق به منظور تعیین مکان در نقاط مختلف شهر و در صورت تایید نسبت به تملک یا اجاره و تجهیز آن جهت ایجاد گلخانه اقدام می کنند.

شهردار سنندج یادآور شد: تیم جمع آوری این شهرداری شبانه افراد بی خانمان و کارتن خواب ها را جمع آوری و پس از ثبت اطلاعات در این گلخانه ها اسکان داده می شوند.

شهردار سنندج از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی خانمان در سطح شهر با شماره تلفن 137 یا 3322788 برای تحویل گرفتن آنها تماس بگیرند.

9b2e8cd8 a9ba 4818 a0fc 12a008c4f8cd خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید