آغاز افزایش عرضه روغن موتور و کاهش قیمت در بازار/مشکل واردکنندگان کامیون حل می شود


ساعت: 10:14
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887556

علی جدی با اشاره به اینکه با توجه به قیمت روغن موتور در بازار، عرضه آن نیز کاهش یافته است، گفت: بر این اساس جلساتی برگزار شده که در نتیجه آن به زودی عرضه روغن موتور افزایش و قیمت آن افزایش می یابد. کاهش خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی جدای رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد گفت: با توجه به گرانی روغن موتور و عدم عرضه این محصول در بازار جلسه ای تشکیل شد. در کمیسیون صنایع مجلس با حضور روسای وزارت ایمنی و وزارت نفت.

وی ادامه داد: در نتیجه برگزاری این جلسه و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد در آینده نزدیک عرضه روغن موتور افزایش و قیمت آن کاهش یابد و کسری موجود در بازار جبران شود. عرضه حداقل 6 هزار تن روغن موتور در هفته.

جدیدی اضافه کرد: همچنین در خصوص نحوه اسقاط خودرو برای ثبت نام کامیون ها و تراکتورهای وارداتی مصوباتی در شورای اقتصادی سران قوا صورت گرفته که به زودی اجرایی می شود و مشکل واردکنندگان کامیون حل می شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در شورای اسلامی اظهار داشت: مقرر شد تا سقف 800 میلیون تومان به تناسب تناژ کامیون وارداتی با مهلت یک ساله پرداخت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید