آغاز به کار سامانه یکپارچه توزیع خودرو از امروز / اولویت یا تاخیر در زمان ثبت نام تاثیری در روند سود ندارد.


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838980

سامانه یکپارچه توزیع خودرو بر اساس اعمال ماده 5 احکام ریاست جمهوری در خصوص نحوه تحویل خودرو به منظور شفاف سازی و افزایش رضایتمندی مردم از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه یکپارچه توزیع خودرو از امروز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه از ساعت 12 ظهر در سایت sale.iranecar.com قابل دسترسی است.

متقاضیان در روزهای یکشنبه و دوشنبه می توانند از بخشنامه های مختلف فروش خودرو که توسط کلیه شرکت های خودروسازی ارائه می شود، اطلاع پیدا کنند و از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه، امکان ثبت نام در سامانه فراهم می شود.

در اولین دوره فروش خودرو در این سامانه مهلت یک هفته ای برای ثبت نام داوطلبان در نظر گرفته شده است و مزیت یا تاخیر در زمان ثبت نام تاثیری در روند توزیع و شانس برنده شدن نخواهد داشت. .

عرضه خودروهای مبتنی بر این سامانه بسیار متنوع و چندین برابر دوره های گذشته خواهد بود و تمامی خودروسازان موظفند تمامی محصولات خودروی خود را در این سامانه ادغام کنند و هیچ استثنایی برای توزیع خودرو به مشتریان خارج از این سیستم وجود نخواهد داشت. سیستم.

روند فروش خودرو در این سامانه شفاف است و به این ترتیب از شوک های بازار، بازارسازی، سوء استفاده از دلالان و نقض حقوق بشر جلوگیری می شود.

برای ورود اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید