آغاز رقابت های لیگ برتر و دسته اول تسلیحات بادی / پیگیری لیگ برتر تفنگ و تپانچه در ایلام


ساعت: 09:02
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855837

هفته اول پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته اول سلاح های بادی در بخش آقایان در سالن 80 ردیفه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ دسته یک آقایان، این مسابقات روز پنجشنبه 26 خردادماه به میزبانی فولاد هرمزگان برگزار می شود و تیم های هیئت استان سمنان با هیئت البرز، شهدای ارتش با شرکت ملی حفاری و فولاد هرمزگان با ملی پوشان به رقابت خواهند پرداخت. و شرکت پخش تیم نیروی هوایی شهید لطفی سپاه این هفته با قرعه کشی روبرو خواهد شد.

بخش تپانچه مردان که در دو گروه A و B به میزبانی تیم های ققنوس و گدیر برگزار می شود و تیم های ققنوس با هیئت سمنان، هیئت البرز با کوثر قزوین، امیدها با تیگرا و شرکت ملی حفاری با شرکت ملی پالایش و پخش در گروه الف علاوه بر نیروی زمینی ارتش با هیئت گلستان، گدیر با سپاه شهید لطفی، هیئت خراسان رضوی با بیمارستان باکیا اله و شاهین با تیپ 264 سلماس دیدار خواهند کرد.

همچنین هفته اول لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان روز جمعه 26 خردادماه پیگیری می شود و از نظر تسلیحاتی تیگرا (میزبان) به مصاف هیات ایلام می رود، هیات کردستان با نیروی زمینی ارتش و فولاد مبارکه سپاهان با باشگاه مقاومت.

در رشته تپانچه تیم هوا حق سپاه شهید لطفی که میزبان هفته اول است با فولاد مبارکه دیدار می کند و باشگاه مقاومت با نیروی زمینی ارتش با هیئت همدان و نوید ایران جوان مسابقه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید