آغاز سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان

ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791529

این را معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان اعلام کرد

ابراهیم قاسمی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر زنجان از فردا آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان 22 تا 24 سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان در محل تالار هنر، پلاتو ماندگار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه 6 اثر به این جشنواره راه یافته است، خاطرنشان کرد: اجرای آثار راه یافته به این جشنواره از فردا آغاز می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تئاتر کارگردان به نویسندگی ابوالفضل رجبی و کارگردانی سجاد رحمانی اولین نمایشی است که فردا ساعت 11 در پلاتو ماندگار روی صحنه می رود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه رژیم کامل یک خروس برای تئاتر سوگوار دومین تئاتری است که فردا اجرا می شود، افزود: این نمایش به نویسندگی علی نرگس نژاد و کارگردانی آن ساخته شده است. توسط علی عباسی از ساعت 15:30 دقیقه.

قاسمی گفت: آخرین اجرای نخستین روز این جشنواره تئاتری با عنوان «پارادایم» است که از ساعت 19 به نویسندگی نسرین احمدانی و کارگردانی امیررضا مرادی اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه روز دوم جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: «زن در زمستان» به نویسندگی مجید یوسفی و کارگردانی ناهید پیوندی ساعت 11 در هرمدره اکران می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: «رابینسون کروزوئه» به نویسندگی حمیدرضا نمیمی و کارگردانی جعفری کریمی از ساعت 15:30 در شهرستان هدبنده اجرا می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان ادامه داد: ساعت 00.

قاسمی از برگزاری کارگاه آموزشی با حضور داوران جشنواره در سومین روز جشنواره خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت 10 تا 13 در فلات ماندگار برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره 24 آذرماه با حضور هیئت داوران از ساعت 17 برگزار و به برگزیدگان این جشنواره معرفی می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: داوری این جشنواره را ساسان قاجار، علیرضا فرید راد و رضا یاوری بر عهده دارند که طی دو روز آثار ارائه شده در سی و سومین جشنواره تئاتر استانی را بررسی و آثار برگزیده را معرفی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید