آغاز طرح تشریح تکمیل واکسیناسیون عمومی بیماری عروق کرونر قلب در یزد

ساعت: 20:02
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790409

جانشین سپاه الغدیر استان یزد از راه اندازی طرحی برای تبیین اهمیت تکمیل واکسیناسیون عمومی کرونا با تشکیل 10 تیم تخصصی برای بسیج جامعه پزشکی و بازدید از مساجد یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین زارع کمالی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه در فاز اول و دوم طرح شهید سلیمانی موضوع شناسایی بیماران و انجام واکسیناسیون عمومی در دستور کار قرار گرفت گفت: در فاز سوم این طرح موضوع غنی سازی و تکمیل چرخه واکسیناسیون همگانی بسیجیان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم همانند مراحل قبل بتوانیم نقش بسزایی در افزایش میزان واکسیناسیون در جامعه داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا 10 تیم تخصصی از بسیج جامعه پزشکی استان یزد برای بازدید از مساجد و اماکن عمومی برای ترغیب مردم و همچنین رسیدگی به شبهات آنان در مورد واکسیناسیون تشکیل شده است.

زارع کمالی با اشاره به اینکه مردم باید توجیه شوند که واکسیناسیون پس از مراقبت فردی بهترین راه مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب است، گفت: بیماری در استان یزد وجود دارد.

جانشین سپاه الغدیر با بیان اینکه سپاه الغدیر این آمادگی را دارد که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های مسئول با تمام نیروی انسانی و تجهیزات خود برای آماده سازی مردم برای واکسیناسیون اقدام کند: برای تحقق برنامه شهید سلیمانی. تا امروز بیش از 40 هزار بسیجی در استان یزد در زمینه شناسایی بیماران، انجام واکسیناسیون، راه اندازی مراکز جامع واکسیناسیون و توزیع بسته های معیشتی فعالیت داشته اند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید