آغاز طرح فروش فوق العاده و فوری محصولات زامیاد

آغاز طرح فروش فوق العاده و فوری محصولات زامیاد

روز جدید با وجود اینکه عمر تولید وانت زامیاد با سطح کیفی یک ستاره (از پنج ستاره کیفیت) و به طرز خطرناکی باید تا پایان دهه 1400 به پایان می رسید، اما آغاز طرح فروش انواع محصولات زامیاد و به خصوص نیسان ها از فردا (سه شنبه) نشان می دهد که نه تنها خبری از توقف تولید این خودروها نیست، بلکه جای پای خود را محکم کرده اند.

با توجه به عدم موفقیت وانت نیسان زامیاد از نظر کیفی که هیچگاه سطح کیفی آن ها از پنج ستاره بالاتر از یک ستاره نبوده است، موضوع خروج آنها از خط تولید تقریباً یک سال و یک سال مطرح شد. نیم پیش و اعلام شد که تا پایان سال 1400 تولید خواهد شد. اما این وانت ها همچنان در پایین ترین استانداردهای زنجیره تولید قرار دارند. همچنین اجرای طرح فروش آنها بدون انجام مراحل قرعه کشی و محدودیت در اردیبهشت ماه سال جاری نشان داد که این خودروها همچنان در سبد محصولات شرکت زامیاد باقی مانده و عرضه خواهند شد و از شاسی آنها برای سایر محصولات این شرکت استفاده خواهد شد. گروه زامیاد به دلیل قدرتش.

ایسنا نوشت: در همین راستا شرکت خودروسازی زامیاد اعلام کرد: با نگاهی مستمر به ارزیابی و ارتقای محصولات خود، همواره تلاش کرده تا ضمن حفظ کیفیت محصولات این شرکت، برنامه هایی را برای ارتقای کیفیت و ساختار محصولات خود برنامه ریزی و اجرا کند. . این برنامه ها که مطابق با استانداردهای اجباری صنعت خودرو است، همواره در رأس برنامه های راهبردی این شرکت قرار دارد. در این راستا وانت زامیاد که از زمان تولید خود در شرکت زامیاد بارها مورد ارزیابی و ارتقاء قرار گرفته است، نقش انکارناپذیری در ایجاد اشتغال مستقیم و حفظ استحکام ناوگان حمل و نقل سبک کشور داشته است.

برنامه شرکت زامیاد ادامه ساخت وانت زامیاد با کیفیت قابل قبول و ارتقای آن به کیفیت سه ستاره است. چرا که این خودرو منبع درآمد خوبی برای اقشار کم درآمد شبکه حمل و نقل کشور بوده و به دلیل ظرفیت بارگیری زیاد و کارایی مناسب از قیمت رقابتی نیز برخوردار است. همزمان با عرضه وانت نیسان، شرکت خودروسازی زامیاد با تولید وانت پادرا پلاس که دارای سه ستاره کیفیت است، گامی دیگر در تامین تقاضای بازار و ارتقای کیفیت محصولات خود برداشت.

گفتنی است اخیرا بحث درباره محصولات جدید گروه زامیاد که مورد انتقاد یکی از نمایندگان مجلس قرار گرفته بود به حدی داغ شد که گروه سایپا در پاسخی که توسط این نماینده مجلس منتشر شد اعلام کرد: با توجه به اینکه شاسی نیسان زامیاد از فولاد ساخته شده است. این یک آلیاژ با استحکام بالا است، توانایی تحمل بارهای بیش از ظرفیت نامی خود را دارد و به همین دلیل است که شرکت زامیاد تصمیم گرفته است از این شاسی در سایر خودروهای خود استفاده کند زیرا به دلیل در دسترس بودن قالب ها نیازی به سرمایه گذاری ندارند. و ابزار تولید و به این وسیله که به دلیل تیراژ زیاد قیمت آن بسیار رقابتی بوده و خدمات پس از فروش آن به راحتی و با کمترین قیمت به مصرف کنندگان ارائه می شود.

طرح دیگری برای فروش انواع مدل وانت نیسان زامیاد سایپا از فردا (سه شنبه 20 مرداد) اجرایی می شود و جایگاه زامیاد نیسان را در خط تولید این شرکت تقویت می کند.

طرح فروش فوری و فوق العاده محصولات شرکت زامیاد طبق جدول زیر از فردا (سه شنبه) آغاز می شود. متقاضیان می توانند محصولات زامیاد را از ساعت 11 صبح فردا با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه توزیع خودرو sale.iranecar.com تا تکمیل صندلی ها خریداری کنند.آغاز طرح فروش فوق العاده و فوری محصولات زامیاد

یادآور می شود تعداد زیادی وانت نیسان تک و دوگانه سوز آپشنال شرکت زامیاد (از زیرمجموعه های گروه خودروسازی سایپا) در سطح قیمتی 2 به دلیل رعایت نکردن موارد لازم در پارکینگ های این شرکت نگهداری می شود. استانداردها، و اطلاعات دقیقی در مورد ترخیص آنها وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید