آغاز فاز اجرایی طرح اسکان بسیج کهگیلویه با همت سپاه فتح


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820616

یکی از اعضای شورای شهر دهداش از آغاز فاز اجرایی پروژه مسکن بسیج کهگیلویه به همت سپاه فتح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ؛ سال هاست سرزمین بسیجیان و دهدشت ناشناخته مانده و مالکان در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه هستند.

در سال 72 یک هزار و 100 قطعه زمین از طریق انجمن مسکن به جانبازان بسیجی و دهدستی واگذار شد و از آن زمان به مالکان اجازه ساخت و ساز داده نشد.

اکنون با جلسات متعددی که بین تعاونی بسیجیان و شهرداری دهدشت و مرکز استان انجام شده، این مشکل نیز برطرف شده و مالکان منتظر نهایی شدن و ابلاغ به شهرداری برای ساخت و ساز هستند.

طاهر پاداش یکی از اعضای شورای شهر دهداش در خبری از آغاز خیابان سازی و تسطیح خیابان های طرح بسیج دهداش با حضور اعضای شورا خبر داد و گفت: نماینده مدیرعامل شهردار محترم. ، اعضای محترم شورای شهر، نماینده و اعضای تعاونی بسیجیان و استان، پروتکل ها و توافق نهایی به جای سپاه فتح استان انجام شد.

وی افزود: صبح امروز با حضور تعدادی از مالکان، رئیس موسسه تعاونی بسیجیان طرح استان و شهر و تنی چند از اعضای شورای شهر، بادستور سرپرست شهرداری شروع به عملیات خیابان سازی و آماده سازی تسطیح کردند. عملیات ساختمانی.”

پاداش گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت قریب به یک ماه است که طرح پرستاران مستقر در جنوب شهر را منتشر کرده و در حال حاضر به صورت جدولی ارائه شده است.

این عضو شورای شهر گفت: بیش از یک ماه است که این دو پروژه بسیجیان و پرستاران کاملا رایگان است و انشاالله در روزهای آینده پروژه استان آسفالت و آماده ساخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید