آغاز مذاکرات نهایی مسی و الهلال در پاریس!

در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر انتقال لئو مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن به الهلال شنیده می شود و حالا به نظر می رسد این شایعات وارد فاز جدیدی شده است.

دقایقی پیش شبکه تلویزیونی SBC عربستان که یکی از معروف ترین شبکه های تلویزیونی این کشور است، گزارش داد یکی از اعضای افتخاری باشگاه الهلال برای انجام مذاکرات نهایی با مسی به پاریس رفته است.

این خبر که فضای فوتبال عربستان را به تسخیر خود درآورد در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و هواداران الهلال را به این انتقال امیدوار کرد.

آغاز مذاکرات نهایی مسی و الهلال در پاریس!شبکه SBC از مذاکرات نهایی نماینده الهلال با لیونل مسی خبر داد.

البته تلویزیون عربستان نام فرد مذاکره کننده با مسی را منتشر نکرده است و این خبر از سوی رسانه های بین المللی نیز تایید نشده است.

از سوی دیگر، علاوه بر صحت خبر، نتیجه مذاکرات لیونل مسی با الهلال مشخص نیست; اما به نظر می رسد باشگاه آبی پوش عربستانی به دنبال جذب فوق ستاره آرژانتینی است که قراردادش در پاریس در پایان فصل به پایان می رسد.

ماه گذشته باشگاه النصر موفق شد در یک انتقال بزرگ کریستیانو رونالدو را به ارمغان بیاورد و حالا در صورت انتقال مسی به عربستان، بهترین بازیکنان دو دهه اخیر فوتبال جهان همزمان در لیگ این کشور حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید