آغاز هفته بسیج دانش آموزی با شعار «نوجوانان انقلابی پیشگامان تحقق گام دوم» / مراسم روز مبارزه با استکبار به صورت حضوری برگزار می شود.

ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779740

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: هفته دانش آموزی امسال با شعار «نوجوان انقلابی، پیشگام در اجرای بیانیه گام دوم» برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ حسین رجب پور در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به نامگذاری 7 تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی گفت: امسال ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در تمامی واحدهای بسیج دانش آموزی استان با شعار «نوجوان انقلابی، پیشگام در اجرا» برگزار می شود. بیانیه مرحله دوم “.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: ساعت 9 صبح روز پنجشنبه با گلزار مطهر شهدای استان اصفهان استقبال از هفته بسیج دانش آموزی آغاز می شود. دیدارهای بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از نخبگان علمی دانش آموزی و رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور و برگزاری دو طومار افول آمریکا و جهان بدون آمریکا در بستر فضای مجازی و شبکه شاد.

وی افزود: روز جمعه هفتم آبان ماه فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در نماز عبادی سیاسی جمعه سراسر استان شرکت می کنند و فرماندهان ارشد دانش آموزی قبل از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

سرهنگ رجب پور از افتتاح سایت پروژه فرقه شهدا در هنرستان ابوذر اصفهان خبر داد که مهرداد عزیزاللهی از شهدای دانش آموز ساعت 10:30 صبح با حضور سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) به تحصیل پرداخت. و افزود: این آموزش با فرماندهی سپاه استان انجام می شود.

وی افزود: ویژه برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یادمان های دانش آموزان روز سه شنبه در تمامی شهرهای اصفهان برگزار می شود. روز چهارشنبه «این هفته برای بسیج دانشجویی است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اهمیت روحیه استکبارستیزی جوانان و نوجوانان، نشست های بصیرتی و آموزشی با گفت و گوی دوجانبه دانش آموزان و کارشناسان برای رفع شبهات و چرایی استکبارستیزی برای تقویت استکبارستیزی – روحیه استکبار ستیزی دانش آموزان.» برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم استکبار ستیزی به صورت حضوری در اصفهان و تمامی مراکز شهری استان خبر داد و افزود: روز پنجشنبه مراسم استکبارستیزی در میدان امام علی (ع) اصفهان و مراکز شهری به صورت حضوری و بر اساس ضوابط بهداشتی برگزار می شود. برگزار می شود که جزئیات آن از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید