آغاز گازرسانی به 24 روستای بخش مرکزی


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837117

مرادی از آغاز گازرسانی به 24 روستای بخش مرکزی و روستاهای تابعه با تاکید استاندار هرمزگان خبر داد و گفت: گسترش شبکه گاز به عنوان یکی از ارکان عدالت در خدمت رسانی می تواند در توسعه شهری کمتر توسعه یافته موثر باشد. و مناطق روستایی و کاهش نگرانی شهروندان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; در نشست سرپرست استانداری بندرعباس با روسای دستگاه های اجرایی، با دستور استاندار هرمزگان مقرر شد 24 روستای بخش مرکزی شهر بندرعباس گازرسانی شود.

محمد مرودی سرپرست استانداری بندرعباس با تشکر از اقدامات مثبت و جهادی شرکت گاز استان و بیان برخی مشکلات و مشکلات گاز شهری، از آغاز گازرسانی به 24 روستای بخش مرکزی و روستاهای مرتبط با گاز شهری خبر داد. تاکید استاندار هرمزگان .

وی گفت: گسترش شبکه گاز به عنوان یکی از ارکان عدالت در خدمات می تواند در توسعه مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی و همچنین کاهش نگرانی شهروندان موثر باشد.

سرپرست استانداری بندرعباس با اشاره به نارضایتی جمعی از شهروندان از آسفالت نشدن برخی معابر پس از تولید گاز، افزود: شرکت گاز باید پروژه های نیمه تمام را تکمیل و نوار حفاری را تعمیر کند.

مرودی با تاکید بر اینکه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: باید باعث تحول آن شود، گفت: روستایی باشید.

وی در پایان بر ارتقای سطح خدمات و جلب رضایت مشتریان تاکید کرد و گفت: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، اکثر شهرها و روستاهای کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و تا به امروز از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده اند. در این صنعت اتفاق افتاد. یکی از نتایج بهبود کیفیت خدمات به مشتریان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید