آفساید فضایی جلوی تراکتور را گرفته است

ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793842

باشگاه تراکتورسازی اعتراض شدیدی به قضاوت بازی با مس رفسنج داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار، دیدار تیم های تراکتورسازی و مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم فینال جام حذفی فوتبال کشور در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل همراه بود تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. مس در این ضربات موفق تر بود و با درخشش دروازه بان عمانی خود موفق شد تراکتورسازی را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. بدین ترتیب تراکتورسازی قهرمان دو دوره قبل در اولین گام از دور رقابت ها کنار رفت.

تراکتورسازی در این دیدار مغلوب مس شد که در جریان بازی شاهد دو اشتباه بسیار موثر داوری بودیم. اولین صحنه را در دقیقه 51 دیدیم که کمک داور در کمال ناباوری پرچم خود را در آفساید به اهتزاز درآورد، در حالی که مهاجم تراکتورسازی چند سانتی متر پشت خط آفساید قرار داشت و به دلیل دید خوبش انتظار نمی رفت که درگیر شود. با این آبروریزی اشتباه کن امیر عرب البرکی که از پشت صحنه را تماشا می کرد پرچم پاس گل خود را تایید کرد و از فرصت گلزنی از تراکتور استفاده کرد تا قرمزها را به داخل و خارج کند.

e99a851b ebcf 46cc 97fa 0d282594d7a5 خبر خاکستری

در وقت اضافه نیمه دوم، تراکتورسازی یک ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه داشت. در این صحنه توپ به دست بازیکن مس رفسنجان برخورد کرد و صحنه آهسته نشان داد که این اتفاق در محوطه جریمه رخ داده و داور باید پنالتی اعلام می کند. عرب براقی با اعلام خطای هند در خارج از محوطه جریمه دومین اشتباه خود را در این بازی انجام داد تا تراکتوری ها بلافاصله پس از پایان بازی از او شکایت کنند.

9b824bb2 2ae5 4f16 beb7 17b5186416bd خبر خاکستری

ساعاتی پس از بازی، باشگاه تراکتورسازی در اخبار رسمی اعلام کرد که با اعتراض به داوری بازی با مس، مدارک خود را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارائه کرده است. تراکتوری ها در این نامه با اشاره به اشتباهات فاحش داور در جریان بازی، نسبت به تعویض کمک داور دوم در روز بازی نیز اعتراض کرده و خواستار حذف آن شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید