آقایان از نگه داشتن مردم در مقابل نهادهای امنیتی صحبت نکنند/ رسانه های کرج از گستاخی و آلودگی فضای مجازی پرهیز کنند.

ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789219

آیت الله حسینی همدانی گفت: دستگاه مربوطه یک نفر را مقصر می داند، او وظیفه خود را انجام داده است، چرا فشار می آورید؟ چرا تهمت میزنی، چرا فحش میدی، بذار این دستگاه کار خودش رو کنه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکامام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری قانون اساسی ستون فقرات نظام است، گفت: اسلام در قانون اساسی تجسم و تبلور یافته است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: یکی از اصلی ترین جریان های اجتماعی که در توسعه نقش داشته است، جنبش دانشجویی خواهد بود، این جریان بعد از انقلاب فعالتر شد و با بصیرت به وظایف خود عمل کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با نفوذ در این گروه سعی در نفوذ به روحیه استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آرمان خواهی داشت اما تاکنون ناکام مانده است، گفت: ملت ایران دست از مبارزه با آمریکا برنمی دارد.

امام جمعه کرج به تلاش دانش آموزان برای انفعال در عرصه علمی اشاره و تصریح کرد: دانش آموزان در گام دوم انقلاب می توانند شاهد عزم و تلاش بیشتری برای تحقق آرمان های انقلاب و مبارزه با دشمن باشند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه طلاب شب و روز برای رسیدن به اهداف کشور ندارند و تهدیدات استکبار را نادیده می گیرند، گفت: روحیه دانشجویی خاری در چشم استکبار شده است و برای غیرفعال کردن این تشکل هزینه می کنند. “

وی افزود: دشمن در تلاش است تا عناصر و نخبگان فرهیخته را به سمت جنگ روانی سوق دهد و افکار آنها را به حرکت درآورد. در نتیجه کار دانش‌آموزان سخت است و باید با آرمان‌گرایی و استکبار به پیشرفت کلی کشور کمک کنند.»

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه امروز باید حقوق های نجومی و پرداخت نشده را به طور جدی سند و مطالبه کنیم، گفت: امروز هیچ عذرخواهی برای خدمت به کشور پذیرفته نشد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: تمام تلاش ایران این است که اعلام کند مذاکرات بر سر رفع تحریم ها است در حالی که طرفین می گویند مذاکرات بر سر مسائل هسته ای است اما در واقع برای جلب اعتماد ایران باید تحریم ها برداشته شود. “

امام جمعه کرج گفت: مسئولان اجرایی باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و پرهیز از ایجاد حاشیه در اجرای آنها به کار گیرند و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی بدون تخفیف در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: دستگاه های امنیتی نباید به حاشیه نشینی و تهدید توجه کنند، هرکس حقوق بشر را زیر پا بگذارد باید پاسخگو باشد، به هشدارهای حسن نیت توجه کند و مافوق قانون تلقی نشود.

امام جمعه کرج گفت: عده ای حاضرند با جاسوسی، تهمت و نشر اکاذیب همه دستگاه های حکومتی را زیر سوال ببرند تا افکار عمومی را برآشفتند و اگر فردی جرأت کند در یک جلسه رسمی دستگاه را متهم کند، قابل تعقیب است. .

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: کرج به اندازه کافی مشکلات دیده است، نباید بی تدبیری مشکلات را بزرگ کرد، یکی از مسائل مشکل ساز قرارهای غیرتخصصی و غیر کارشناسی است، مدتی صبر کردم و پیام و تذکر دادم، اما متاسفانه نمی دانم. آن را بشنو

امام جمعه کرج به کرج گفت: متاسفانه هزینه های ثابتی برای کرج وجود دارد، شورای شهر بر اساس قانون هیچ حقی ندارد و نمی تواند برای شهردار تعیین کند که برای چه مسئولیتی چه کسی را تعیین کند، این اختیار شهردار است و او مسئول است.

وی ادامه داد: اما شورا باید از شهردار بپرسد که بر چه مبنایی مردم را انتخاب می کند؟ کسانی که تحصیلات نامرتبط دارند و در مکان های تخصصی مستقر هستند بر چه اساسی انتخاب می شوند؟

آیت الله حسینی همدانی گفت: شهر چقدر باید بپردازد؟ گاهی استعلام نمی شود، گفتم حالت بلاغت چیست، مسائل شهرستان را بیشتر از این پیچیده نکنید، دوستانه یادآوری می کنم، متأسفانه بی اخلاقی زیاد است.

وی افزود: دستگاه یک نفر را مقصر می داند، کار خودش را می کند، چرا فشار می دهد؟ چرا تهمت میزنی؟ چرا توهین میکنی؟ بگذارید این دستگاه کار خود را انجام دهد، چه درست کار کرده باشد چه نباشد، سفر ادامه دارد.

امام جمعه کرج گفت: ساکت شو ببین چه خبره؟ چرا گیج می شوید و دعوا می کنید؟ دستگاه ها با آرامش کار می کنند تا حقیقت روشن شود وگرنه هرج و مرج به وجود می آید و رسانه ها تقوا را رعایت می کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: رسانه ها بی تدبیری می کنند، یک نفر را دستگیر می کنند تا محاکمه شود، کسی حق ندارد به عنوانی متهم شود و عناوین دیگری داشته باشد بی احترامی کند، با این حال هیچکس حق ندارد لاف بزند.

وی گفت: عده ای فضای مجازی را آلوده می کنند و توهین های گذشته خود را نشان می دهند، دستگاه ها باید کار خود را به درستی انجام دهند، به گناه هیچ دادستانی اهمیت نمی دهند، طبق قانون عمل می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید