آقایان شورای شهر وقت استراحت نیست


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878208

واکنش دادستان گچساران به موضوع زمین خواری؛

حجت الاسلام ادیبان گفت: به صفحات خبری یادآوری می کنم که از این به بعد نماینده خود را انتخاب می کنند، اگر تا یک هفته دیگر تبلیغات را تمام نکنند همه اینها برایشان پرونده کیفری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، حجت الاسلام ادیبان، دادستان گچساران در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه گچساران در هفته قوه قضائیه گفت: وظیفه ماست که این امر را واجب بدانیم و قاضی و حکم متعلق به قوه قضائیه است. قادر متعال.خدایا.

وی افزود: در قضاوت باید عدالت رعایت شود و در مذمت مؤمن با کافر تفاوتی ندارد و مسلمان با غیر مسلمان فرق دارد. این جامعه را تیره و تار می کند و اجازه نمی دهد فرد حق خود را برای افسون و افسون داشته باشد.


ورود ۷۵ هزار و ۴۲۶ پرونده در دادسرای گچساران

حجت الاسلام ادیبان افزود: شهرستان گچساران حدود 160 هزار نفر جمعیت و مسافر دارد که 15 قاضی در این شهرستان داریم و آخرین آمار عملکرد از ابتدای آبان ماه 99 که تا شب گذشته در این شهرستان حضور داشتیم 75 هزار و 426 پرونده است. به عدالت آورده می شوند یک شهر است.

وی افزود: از این تعداد 73 هزار و 387 پرونده توسط این تعداد محدود قضات تا شب گذشته مختومه شده است.

دادستان گچساران گفت: 12 هزار و 533 پرونده در شورای حل اختلاف، 36 هزار و 536 پرونده در دادسرا و بیشتر این پرونده ها با کمک ماموران نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، اطلاعات و بسیاری دیگر تشکیل شده است. . باید امنیت مردم را تضمین می کرد.


گچساران جزو امن ترین مناطق جنوب کشور است

حجت الاسلام ادیبان گفت: 35 هزار پرونده باید امنیت این شهرستان را تضمین می کرد که در 16 سال گذشته طبق آماری که دیدیم گچساران یکی از امن ترین شهرهای جنوب کشور بوده است، مدعی هستم در این ماه ها در بحث مواد مخدر 769 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.


مسیر ترانزیت مواد مخدر به غرب!

وی افزود: در این مدت نزدیک به 100 کیلوگرم شیشه در این شهرستان کشف کردیم و قاچاقچیان عمده ای که این مسیر را انجام داده بودند، مواد مخدر را به کشورهای اروپایی، استان های غربی و همجوار ترانزیت می کردند که این مسیر برای قاچاقچیان مواد مخدر نیز خطرناک شد و این مهم است. جز با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی امکان پذیر نبود.

دادستان گچساران بیان کرد: بیشتر کشفیات این مواد در روزهای تعطیل و شب بوده است اما در بحث سلاح های غیرمجاز از همه مردم شهرستان که در این مسیر با فرهنگ، آگاه و همراه بودند و خدمات زیادی که انجام دادیم تشکر می کنم. با کمک مردم


فرهنگ عالی گچسارانی ها

حجت الاسلام ادیبان گفت: بارها نیروهای امنیتی خود را برای ایجاد امنیت در شهرهای اطراف اعزام کرده ایم و این نشان دهنده فرهنگ بالای مردمی است که همراه ما بوده اند. در بحث انتخابات گذشته سه انتخاب در این شهر را بدون محاکمه و توهین به انسان تحمل کردیم و مهم همراهی با مردم است.


واکنش به زمین خواری در گچساران

وی افزود: در این مدت 521 قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط کردیم و در بحث حقوق عامه اعلام شد که گچساران اولین سارق زمین بوده که من آن را تایید نمی کنم و مبنای اصلی این خبر منتشر شد. بحث اراضی ملی، منابع طبیعی و آزادسازی اراضی ملی در دربار 314 پرنده تشکیل دادیم که 23 هکتار از بستر رودخانه ها آزاد شد، اما ما اهل تبلیغ نبودیم و کارما برای خداست و نتیجه را باید مردم ببینند.

دادستان گچساران تصریح کرد: از این رو 60 مورد تغییر کاربری در سطح شهر را حذف کردیم که بیش از 10 هزار متر مربع در حاشیه شهر حذف شده است. 166 حلقه چاه غیرمجاز در محل چاه های آب شناسایی شده که از این تعداد تاکنون 17 حلقه چاه پلمپ شده است. اما اقدامات موثری در زمینه بهداشت عمومی انجام شد و در بازدید از بیمارستان شهید رجایی 15 نقص فنی را اعلام کردیم که باید اصلاح شود.

حجت الاسلام ادیبان گفت: در خصوص وضعیت پاکسازی شهر 15 جلسه با شهرداران سابق و جدید برگزار کردیم که البته 90 درصد اختلافات شرکت های فعال در گچساران اعم از نفت، پتروشیمی و … با تصمیمات قضایی حل شد. .


انتظارات از مردم گچساران

وی افزود: در بحث زندانیان زمینه اشتغال بسیاری از مددجویان پیش بینی شد که 153 نفر بود. اما توقع مردم این است که برخی از موارد خانواده ها و افراد، احتمال جرمی وجود نداشته باشد. این اتفاق می افتد زیرا 723 مورد ما یکسان است. «مشکل رانندگی بدون گواهینامه است که توسط قانون جرم انگاری شده است، اکثر آنها زیر 18 سال سن دارند و برخی از آنها در تصادف می میرند.

دادستان گچساران گفت: برای پیشگیری و پیشگیری از این حوادث در شهرستان از مسئولان دعوت کرده ایم و اقدامات لازم برای رفع تصادفات از جمله راه خوب تصویب شده است.


از تیراندازی در مراسم خودداری کنید

حجت الاسلام ادیبان گفت: یکی از موضوعاتی که کمتر به آن توجه داشتیم بحث تیراندازی در مراسم بود که از مردم هم تشکر می کنم اما واقعا چرا باید در مراسم خداحافظی به جای آن تیراندازی کرد. تیراندازی به فاتحه و تلاوت قرآن؟”


تذکر جدی برای مدیران

وی افزود: گاهی در شهر با مشکل ربا خواری مواجه می شویم که در این زمینه بسیار نگران هستم زیرا در بحث ربا جرمی است که گریبانگیر همه مردم می شود اما به مدیران هشدار می دهم که تا کنون مدیران شهری یا نامه نگاری خواهیم کرد. یا دعوت و تذکر در جلسات و گاهی مشکلات حل می شود اما از این پس از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم می رسانیم.


برخی به دنبال حاشیه نشینی در حوزه سلامت هستند

دادستان گچساران تصریح کرد: پس پاسخی که معمولا مدیران دارند این است که اعتبارات کم است در حالی که اعتبارات همه دستگاه ها کم است. بسیاری از اقدامات لازم نیست اعتبار داشته باشد و باید توسط مدیر ارائه شود، اما عده ای می خواهند در حوزه سلامت در این شهر اختلال ایجاد کنند، بنابراین از شما می خواهیم به تعهدات خود عمل کرده و سلامت را به خطر نیندازید و حاشیه سازی نکنید. آی تی.


آقایان شورای شهر وقت استراحت نیست

حجت الاسلام ادیبان گفت: اما شورای شهر و شهردار عزیز وقت استراحت و خواب نیست و با وجود اینکه اقدامات خوبی برای پاکسازی شهر انجام شده است، باید توجه بیشتری شود.


فضای شهری و انتخابات را سیاسی نکنید

وی افزود: نکته بعدی هشدار به سیاستمداران شهرستان است، بیش از یک سال تا انتخابات فرصت داریم و لطفا شهر و انتخابات را سیاسی نکنید و به هیات امنا نامه زده ایم و تبلیغات انتخابات زودهنگام یک جرم. و ما حتما وارد خواهیم شد. «به ویژه به صفحات مجازی (صفحات خبری) که در حال انتخاب نماینده خود هستند یادآوری می کنم که اگر ظرف یک هفته آگهی را تکمیل نکنند، همه اینها به یک پرونده کیفری تبدیل می شود. برای آنها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید