آقای اصولی; چرا به تیم جوانان پول نمی دهید؟/ تیم ملی فوتسال به آرژانتین اعزام می شود!


ساعت: 08:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856141

بازی های تیم ملی فوتبال به امروز رسیده و فوتسال هم دغدغه ای شده است.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم فوتسال جوانان ما 3 سال است پولی دریافت نکرده است. چه کسی مسئول است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بزرگترین دغدغه تیم ملی فوتسال این است که بازی تدارکاتی برای این تیم برگزار نشود. در حالی که دوستان در مورد سفر به آرژانتین صحبت می کنند، نمی دانم منظورشان میدان آرژانتین است یا آرژانتین.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت مالی فدراسیون نمی دانم تیم ملی به آرژانتین اعزام می شود یا خیر. پس احتمالا منظورشون میدان آرژانتین بوده! وضعیت نگران کننده شد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: بازی های تیم ملی فوتبال به این روز افتاده است; فوتسال هم به یک دغدغه تبدیل شده است. به مسابقات قهرمانی آسیا نزدیک می شویم و باید تکلیف مسابقات کشوری و باشگاهی مشخص شود. من نگران این هستم که تیم ملی باید از قهرمانی خود در آسیا دفاع کند.

وی با انتقاد از احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: تیم فوتسال جوانان ما 3 سال است پولی دریافت نکرده است. چه کسی مسئول است؟ مگه شب عید به علی صانعی نگفت تیم جوانان رو به مسابقات کافه برسونه؟ تیم را قهرمان نکرد؟ مگه سانی تیم رو به تایلند نبرده و وقتی به ایران برگشته ببینه خونه اش دزدیده شده؟

در نهایت شمس به شبکه خبر سیما گفت: پول تهیه کننده را چه کسی باید پرداخت کند؟ آیا می خواهید فوتبالیست ها دور هم جمع شوند و پول بدهند؟ چرا 3 سال به بچه های تیم جوانان حقوق نمی دهید؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید