آقای رئیسی! برای شعار دادن مالیات بگذارید تا هر که تریبون دارد با معیشت میلیون ها ایرانی بازی نکند.

آقای رئیسی!  برای شعار دادن مالیات بگذارید تا هر که تریبون دارد با معیشت میلیون ها ایرانی بازی نکند.

روز جدید : اگر آقای رئیسی از گوهر ناب نزدیک بودن به مردم و نبض جامعه برخوردار باشد نه تنها عزم مضاعف برای رفع تحریم ها می کند بلکه بی دردسر در مقابل شعار دهندگان می ایستد.

روزنامه اعتماد با اشاره به مذاکرات اخیر هسته ای در قطر نوشت: اکنون این سوال مهم و حیاتی مطرح می شود که منتظر توافق هسته ای چه هستیم؟ چه اتفاقی می افتد که آمریکا جلوی ظلم را بگیرد و تحریم ها را بردارد؟

در انتخابات کنگره آمریکا بهترین وضعیت این است که دموکرات‌ها این اکثریت میلی‌متری را حفظ کنند که بدون تغییر ادامه خواهد یافت و اگر این اکثریت را از دست بدهند، همانطور که از شواهد نشان می‌دهد، جمهوری‌خواهان با اسرائیل در شکست برجام شریک هستند. مذاکرات برنامه هسته‌ای و چه اتفاقی خواهد افتاد؟

واقعیت این است که آمریکا از آسیب های ادامه تحریم ها به ایران کاملا آگاه است و اگر بتواند لغو تحریم ها را یک روز به تعویق بیندازد، بدش نمی آید. و بیمار و ضعیف می ماند و جامعه آماده اعتراض است.

پیشرفت هسته ای ایران سقفی برای وادار کردن واشنگتن به دادن امتیاز دارد.

اگر آقای رایضی از گوهر ناب نزدیک بودن به مردم و نبض جامعه برخوردار باشد، نه تنها عزم خود را برای رفع تحریم ها جزم می کند، بلکه به مخالفت با شعارها نیز می پردازد.

خوب است رئیس دولت سیزدهم خوانندگانی را با خود در مجامع عمومی بیاورد و گاهی آنها را به پاسخگوی مردم وادار کند. بهتر است در یک اقدام تاریخی از شعار نویسی مالیات گرفته شود تا هرکسی که تریبون دارد و با حرف های خود پول های بی شماری را برای مردم فقیر خرج می کند، حد و مرزی را حفظ کند و با معیشت میلیون ها ایرانی بازی نکند.

کسانی که با شعارهای تند زندگی می کنند، اندوه مردم را احساس نمی کنند و طعم گرسنگی زنان و کودکان را نچشیده اند، مالیات های سنگین و فشار اندک بر معیشت ابرانقلابیون می تواند تواضع، احترام و واقع بینی را به همراه داشته باشد. مردم را در جنگ اقتصادی جلو نبرید و در امنیت کامل اقتصادی لنگ گریه کنید، پس ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید