آقای راسی بعد از عید قیمت 50 درصد زندگی مردم گران شد!

سیدکاظم موسوی گفت: دیروز روز بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از آرمان بزرگ مقاومت و فلسطین بود. ماه مبارک رمضان روز پاسداری از مردم مظلوم فلسطین بود، از همه شما متشکرم، همه کشورها به خیابان ها آمدند و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل گفتند. مخصوصا آذربایجانی ها. ممنون از حضور همه مردم

دشمن به دنبال نابودی نیروهای انقلابی است

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس، ادامه داد: امروز دشمن قصد دارد نیروهای انقلابی را از ما بگیرد یا آنها را منهدم یا مجسمه سازی کند. ما را بردند، همه را بردند، مهدی باکری را گرفتند، زین الدین را گرفتند، اما امروز بدانید که ما باید از نیروهای انقلابی دفاع کنیم، ما برای این هستیم که مجلس شورای اسلامی ریاست مجلس را به دست بگیرد و ادامه دهد، رئیس جمهور. ما به جای انحراف، مجلس انقلابی می خواهیم.

موسوی گفت: دکتر کلیباف رئیس مجلس انقلاب است، این یادگار 8 سال جنگ تحمیلی است، مراقب باشید دشمن به کجا نگاه می کند، حضرت آقا فرمودند کاری نکنید که توده دشمن را با دست خودمان پر کنیم. لطف دشمن، دشمنی کن، اگر دشمنی کنیم، خیلی چیزها پیش می‌آید.

وی گفت: این انقلاب صاحب دارد، این نظام صاحب دارد، شهدا هستند، امام هستند، رهبر هستند، ملت بسیار بزرگی هستند که در دنیا شایسته ستایش و الگو هستند، این ملتی که داد. زندگی، جوانی داد، آنقدر شهید شد، از خود نیروهای انقلابی، ولایی، زحمتکش و کوشا به راحتی نمی گذرند.

موسوی خاطرنشان کرد: تمام مجلس از این عزیز حمایت کردند، حالا یک اتفاقی افتاده، همه در زندگی خود اشتباه می کنند، ما بی گناه نیستیم، این مسائل را در کشور جمع کنید، رهبری داریم، همه چیز داریم، رهبری به ما راه حل می دهند. تاکید کردند و تاکید کردند که باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود افزود: با تشکر از رئیس جمهور محترم آیت الله رئیسی در افطاری که مجلس با دولت برگزار کرد، ایشان به نمایندگی از مقام معظم رهبری وعده ایجاد منطقه آزاد تجاری مطلوب و دلپذیر استان اردبیل را دادند. مردان و استاندار اردبیل.آیت الله عاملی. از محبت آیت الله رییسی که با رعایت مصوبه مجلس، 4 نقطه از استان اردبیل را به منطقه آزاد تجاری تبدیل کردند، قدردانی می کنم. این استان یک استان مرزی است و بیش از 4000 شهید تقدیم کرده است و علما و بزرگان زیادی دارد و چندین کشور همسایه است بنابراین تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری حق مسلم مردم این منطقه است.

موسوی یادآور شد: از آقای سعید محمد نور چشمهمن که از فعالان و فرماندهان خوب این نظام هستند و در قرارگاه خاتم بالانده بودند تشکر می کنیم. خداوند به زودی مصوبه مجلس در مورد استان اردبیل را اجرا کند.»

نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: … که کلمه آبادی را یدک می کشند اما هیچ، 180 هزار نفر در سکونتگاه های غیررسمی هستند که در اثر زلزله 5 ریشتری ویران شده اند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولت آقای رییسی می خواهم وضعیت معیشتی مردم خوب نیست، آقای رییسی نمایندگان مجلس همه با شما کار می کنند، برای شما جان می دهیم. و ما دوباره برای شما کار می کنیم اما بعد از عید قیمت 50 درصد معیشت مردم در بازار افزایش یافته است، این مردم کسانی هستند که شما را دوست داشتند و ما در خدمت نظام، رهبری هستیم. و شهدا

دیدگاهتان را بنویسید