آقای ستاره دو شرط مهم برای پرسپولیس دارد

آقای ستاره دو شرط مهم برای پرسپولیس دارد

هافبک پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان با دو کرنر در دقایق 10 و 20 به صدر جدول گلزنی لیگ برتر رسید. دو پاس گل مهدی ترابی برای رضا اسدی مقابل نفت ماسد سلیمان تا پایان هفته بیست و دوم به 9 پاس گل برای هافبک های خلاق و تکنیکی منجر شد و او تنها در جدول گل ها از سعید صادقی از گل گهر و محسن آذرباد از مس رفسنجان بالاتر است. . در این دیدار اگرچه رضا اسدی هر دو گل تیمش را مقابل خوزستانی به ثمر رساند اما ستاره این دیدار مهدی ترابی بود.

هافبک تکنیکی و سرعتی پرسپولیس نه تنها دو پاس گل به اسد داد، بلکه در جریان بازی بارها به قلب خط دفاعی حریف ضربه زد و باعث عصبانیت مدافعان محمود فکری شد. مهدی ترابی که 3 کارته داشت در دقیقه 72 با تصمیم درست یحیی گل محمدی تعویض شد و جای خود را به امید عالیشاه داد تا دربی را از دست ندهد.

در همین رابطه شنیدیم که باشگاه پرسپولیس و مدیرانش به ستاره خود قول داده اند تا قبل از سال جدید (1401) مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان را به مهدی ترابی پرداخت کنند. هافبک تیم ملی نیز با شنیدن این وعده با انگیزه مضاعف برای پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی هم از خود به نمایش گذاشت.

مهدی ترابی پس از بازی با کپر رفسنجان درباره مشکلات مالی و وضعیت تمدید قراردادش گفت: دیگر نباید در این مورد صحبت کنیم. چون ما هیچ قدمی رو به جلو نمی بینیم. امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود، زیرا 7 بازیکن ما تمام شده اند. اگر برادری خود را ثابت نکنند، بچه ها نمی توانند تمدید کنند. این باشگاه گفت: “هیچ مذاکره ای با من برای تمدید انجام نشد، فقط گفتند نامه ای فرستاده شده که ما ندیده ایم!”

در ادامه این دیدار، اخباری مبنی بر داشتن دو شرط مهم برای تمدید قرارداد مهدی ترابی منتشر شد. شرط اول وی درخواست پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تنی است که ظاهراً از زمان حکومت قبلی وی پرداخت نشده است. شرط دوم ستاره خط هافبک پرسپولیس تسویه حساب فصل جاری است. مهدی ترابی خواستار پرداخت دو سوم مبلغ قرارداد شد تا بعداً در مورد تمدید قرارداد صحبت کنند.

حالا شنیده می شود باشگاه پرسپولیس با شرط اول شماره 9 موافقت کرده است، آیا مهدی ترابی با واریز یک میلیارد و 400 میلیون تومان قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید می کند یا …؟ باید صبر کرد و دید!

دیدگاهتان را بنویسید