آقای یزدانی! بعد از تیم ملی؛ استقلال هم

آقای یزدانی!  بعد از تیم ملی؛  استقلال هم

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره اتفاق غیرمنتظره تمرین امروز استقلال گفت: وقتی کادر فنی بازیکنی را به دلایل فنی از تمرین منع می کند یعنی می خواهند به او تذکر جدی بدهند.

وی ادامه داد: سیاوش یزدانی در دو بازی متوالی مقابل تراکتور (در جام حذفی) و سپاهان (هفته اول دور دوم) دو اشتباه کرد و هر دو اشتباه او منجر به گلزنی استقلال شد. در چنین شرایطی کادر فنی باید به بازیکنان تذکر بدهد و این بهترین کاری بود که می توانستند با سیاوش یزدانی انجام دهند.

وی افزود: البته سیاوش یزدانی به شانس خود فشار آورد. چرا که در روزهای مصدومیت عارف غلامی و مرادمند او بهترین شانس را داشت تا بتواند تا پایان فصل جایگاه خود را در کنار سیلوا حفظ کند اما در این شرایط در صورت بازگشت یزدانی دوباره به نیمکت استقلال فرستاده می شود. . متاسفانه سیاوش یزدانی در شرایط روحی خوبی برای همراهی با استقلال نبود. او اخیرا با یکی از هواداران خارج از دروازه خروجی کمپ حجازی بدرفتاری کرده است. یزدانی همچنین گفت وقتی بعد از بازی با سپاهان از زمین بیرون آمد، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تیم ملی گفت که از تیم ملی خوشم می آید. اما به عنوان یک بازیکن قدیمی باید به او بگویم در چنین شرایطی که روحیه مناسبی ندارید و با مشکلات فنی روبرو هستید، باید استقلال را رها کنید!

نوری درباره شرایط استقلال برای بازی با ملوان نیز خاطرنشان کرد: استقلال پس از شکستی که در اصفهان تجربه کرد قطعا شرایط خوبی برای بازی با ملوان نخواهد داشت و این کادرفنی است که باید بتواند وضعیت روحی تیم را به حالت قبل برگرداند. حالت قبلی . البته استقلال در دور اول مقابل ملوان پیروز شد و این می تواند نقطه امیدی برای استقلال برای جبران شکست این هفته مقابل سپاهان باشد. هر چند تیم ملوان در هفته های اخیر شکست نخورده است و اتفاقا فولاد و پیکان را هم شکست داد.

عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال همچنین به اتفاقات اخیر پیرامون بدهی جدید باشگاه اشاره کرد و گفت: متأسفانه یکی دیگر از اتفاقات مربوط به زمان آقای آجورلو عدم پرداخت حق تبلیغات محیطی به سازمان لیگ بود که گفته می شود اکنون 26 میلیارد تومان است. فتح الله زاده باید در میان مشکلات باشگاه بدهد!

وی افزود: آجورلو دوباره استقلال را به جای دیگری بدهکار کرده است ای کاش این آخرین مورد بدهی مربوط به دوران آقای آجورلو باشد و بعد از مدتی دیگر پرونده ای برای باشگاه استقلال نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید