آلترناتیو جدید گل محمدی; پرسپولیس گزینه جدید را می سازد؟

آلترناتیو جدید گل محمدی;  پرسپولیس گزینه جدید را می سازد؟

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفت سیامک نعمتی و حامد پاکدل را جدا کند تا این دو بازیکن در نیم فصل دوم در تیم پایتخت نباشند اما هنوز خبری از انتخاب این تیم نیست. بازیکنان جدید این تیم

از طرفی سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیمش می خواهد یک مهاجم بیاورد و به همین دلیل لئوناردو پریرا اولین گزینه برای خرید این تیم در زمستان است. این باشگاه همچنین مذاکراتی را برای جذب او آغاز کرده است تا بتواند گزینه سرمربیگری تیم فلسطین را جذب کند.

علاوه بر این، یحیی گل محمدی یک مهاجم برزیلی دیگر را نیز به باشگاه پیشنهاد داده است که تنها یکی از این دو بازیکن را می خواهد. به همین دلیل مدیران باشگاه منتظر مشخص شدن وضعیت پریرا هستند تا در صورت توافق مالی با بازیکن دوم قرارداد امضا کنند در غیر این صورت مذاکره با این بازیکن را آغاز خواهند کرد.

یکی از مهم ترین تصمیمات یحیی گل محمدی برای جذب در زمستان عدم حضور بازیکنان ایرانی در لیست خرید نیم فصل تیمش بود. سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند که بازیکنان مورد علاقه اش با باشگاه های رقیب قرارداد دارند و فعلا نمی تواند آنها را در اختیار داشته باشد. همین موضوع باعث شد به جای جذب بازیکنانی که احتمال حضورشان پرحاشیه و پرهزینه بود، سراغ خارجی ها برود و پرسپولیس را تقویت کند.

به همین دلیل در لیست خرید زمستانی پرسپولیس در حال حاضر خبری از بازیکنان ایرانی نیست و کادر فنی ارتش سرخ تنها به دنبال جذب مهاجمان خارجی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید