آماده توزیع هوشمند کالاهای اساسی جدید هستیم

زمان: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795055

معاون تعاون روستایی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، شکر، لبنیات، برنج، روغن و شکر با قیمت تعیین شده در حال توزیع است، گفت: آماده توزیع کالاهای جدید هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا جاوید عربشاهی، رئیس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: این سازمان برای مهار تورم و تنظیم و کنترل بازار به صورت هوشمند اقدام به توزیع کالاهای اساسی در فضای مجازی می کند.

وی افزود: جلسه اولیه با بسترهای فروش اینترنتی با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد و تعدادی از فعالان این حوزه برای اطلاع از شرایط توزیع گرد هم آمدند.

جاوید عربشاهی ادامه داد: عمده کالاهای گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، لبنیات، برنج، روغن و شکر با قیمت مصوب توزیع می شود و سکوهایی که توزیع می کنند باید شرایط توزیع قیمت مصوب و بدون دریافت قیمت را داشته باشند. ارسال محصولات به منازل مردم

وی با اشاره به اینکه تاکنون علاوه بر بازرگام، تریبون های متعددی برای توزیع کالاهای اساسی اعلام آمادگی کرده اند، افزود: بر اساس دعوت نامه در حال بررسی کاندیداها برای توزیع هوشمند کالاهای اساسی هستیم.

جاوید عربشاهی گفت: دخالت ما در بازار کالاها حداقلی است و بین 5 تا 10 درصد نیاز بازار را توزیع می کنیم و در بازارهای سنتی رقیب نخواهیم بود، اما فلسفه ما تنظیم و کنترل بازار است تا شاهد صف های طولانی باشیم. «عرضه کالا مانند سال های گذشته نیست.

وی با بیان اینکه برای تامین مرغ و تخم مرغ مشکلی نداریم گفت: با اقدامات انجام شده واسطه های غیرضروری از بازار قطع شده و محصولات به صورت مستقیم به دست مصرف کننده نهایی می رسد.

جاوید عربشاهی گفت: اگر وزارت جهاد کشاورزی محصول جدیدی را برای توزیع آنلاین اعلام کند، آمادگی لازم را برای توزیع هوشمند آن در سراسر کشور دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید