آماده سازی دانش آموزان برای ساختن تمدن نوین اسلامی


ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896081

نظری بیان کرد: برنامه حامی ما آمادگی دانش آموزان برای تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، علی نظری ظهر امروز در مراسم اختتامیه پروژه ما که در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: نخبگان دانشگاهی آینده سازان تمدن نوین اسلامی هستند و باید دانشجویان را آماده کنیم. برای ساختن تمدن نوین اسلامی، در این نگرش از پروژه آماده سازی دانش آموزان برای تشکیل تمدن نوین اسلامی حمایت می کنیم.

وی افزود: انسان می تواند تمدن ایجاد کند و برای این امر لازم است دانش آموزان ابتدا خود را بشناسند و سپس خالق جهان را بشناسند.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به قیام عاشورا گفت: امام حسین (ع) جان خود را در راه هدایت بشر فدا کرد و برای قیام ماندگار عاشورا به گونه ای عمل کرد که تاریخ جاودانه بماند.

نظری گفت: با الگوگیری از ائمه اطهار به ویژه امام حسین (ع) مسیر روشنی برای زندگی پیدا خواهیم کرد و برای پایداری باید راه اسلام و برای اسلام را طی کنیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام فتاحی رئیس نهاد رهبری دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) گفت: طرح حمیم فرهنگ ناب اسلامی محمدی را به طلاب نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه تداوم طرح حمیم در سال های آینده موثر خواهد بود، تصریح کرد: این طرح همدلی و همفکری را در بین دانش آموزان نهادینه می کند و دانش آموزان را با تهاجم فرهنگی دشمن آشنا می کند.

لازم به ذکر است در این مراسم خانواده شهید سهراب مصطفی از شهدای انقلاب، خانواده شهید محمود صارمی، خانواده شهید عبدالزهرا بحرانی و خانواده اولین شهید سلامت در لرستان از شهیده زهرا شیرویه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید