آمادگی آموزشی لازم برای اجرای رتبه بندی معلمان

آمادگی لازم برای رتبه بندی معلمان

محسن زارعی با اشاره به ایجاد بستر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: در تلاش هستیم تا سند برای متولیان امر آموزش و پرورش عینی و ملموس شود و به دنبال مفاهیم و تعاریف، الگوهایی از آموزش و پرورش هستیم. معلمان. “تصور کنید.

وی با اشاره به اینکه در اکثر نقاط کشور مدارسی در سطح سند تحول بنیادین وجود دارد، افزود: در این مدارس بدون ارائه الگوی مفهومی، اصول استخراج و اعمال سند به صورت خودجوش اعمال می شود؛ بنابراین در این مدارس به صورت خودجوش اقدام می شود. هنر ما باید شناسایی این مدارس و معرفی الگوها در مدارس دیگر باشد تا به این الگوها نزدیک شویم.

رئیس مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکید وزیر آموزش و پرورش بر تکریم خیرین تنها بر مدرسه سازی نیست بلکه باید از ظرفیت آنها برای ادامه روند آموزشی استفاده کنیم. از سوی دیگر از کمک ها و کمک های سایر نهادها بهره مند می شویم و از دارایی های آموزشی نیز به نحوی استفاده خواهیم کرد که به آموزش و پرورش کمک کند و بتواند خلاءها را پر کند.

دان افزود: آیین نامه رتبه بندی معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش ارائه و به دولت ارائه شده و در حال بازنگری است. به محض تصویب در هیأت وزیران، آمادگی لازم برای اجرای آن را دارد.

وی با اشاره به واریز سرانه دانش آموزان افزود: در بخش هزینه های جاری مدارس واقعاً با مشکل مواجه هستند که باید جبران شود. بخشی از سرانه سپرده گذاری انجام شده و ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول کاهش تحصیلات دانش آموزان را به دلیل گسترش آموزش تاج گذاری و فضای مجازی در سراسر جهان تایید و تشریح کرد. ارزشیابی تحصیلی و نتایج آن باید توسط شورای معلمان و دانش آموزان طبقه بندی شود و با توجه به نقاط ضعف دانش آموزان نسبت به رفع مشکلات آموزشی آنان اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش افزود: در حوزه تعدیل امتحانی.

حدود 800 دانش آموز آبیکی در این امتحانات شرکت کردند

عبدالله ملک پور رئیس آموزش و پرورش آبیک در حاشیه بازدید از خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی در 4 حوزه شامل 2 حوزه پسر و 2 حوزه دختر با حوزه های مختلف، اذعان داشت: حدود 800 دانش آموز حضور دارند. از شهرستان آبیک از اول خرداد ماه امتحانات نهایی آغاز شده و تا آزمون بیست و هشتم ادامه دارد.

وی افزود: شهرستان آبیک به عنوان پایلوت در استان قزوین انتخاب شد و رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش و رئیس حوزه امتحانی از دو حوزه نهایی و حوزه تصحیح امتحانات بازدید کردند. در جریان روند و فعالیت های ولسوالی ها قرار گرفتند.

گفتنی است کارکنان وزارت آموزش و پرورش به همراه کارکنان آموزش و پرورش از مدارس دخترانه سوره و عاطفه به عنوان مناطق انتهایی و مدرسه مریم به عنوان حوزه اصلاحی بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید