آمادگی برگزاری اردوهای زیارتی دانش آموزی را داریم

ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796187

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس های فوق برنامه در مدارس استان زنجان گفت: آمادگی های لازم برای برگزاری اردوهای دانش آموزی راهیان نور را داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن مظفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با یادآوری حضور کلاس های حضوری در مدارس استان زنجان گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری کلاس های فوق برنامه در مدارس انجام شده است.

وی با بیان اینکه در روز پنجشنبه برای دانش آموزانی که خانواده ها به آنها اجازه حضور مستقیم در کلاس ها را می دهند، برنامه فوق برنامه برگزار می شود، این امر برای دانش آموزانی که در زمینه آموزشی مشکل دارند انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اجرای این طرح را منوط به تمکین خانواده و بی رغبتی برخی خانواده ها برای حضور در مدرسه دانست و گفت: آموزش و پرورش استان زنجان آمادگی صد درصدی را برای برگزاری برنامه های فوق برنامه دارد و دانش آموز وجود دارد.

وی با بیان اینکه تا امروز گزارش خاصی از وضعیت حاد عروق کرونر در مدارس شهری دریافت نکرده ام، یادآور شد: مدارس روستایی استان زنجان از 12 مهرماه بازگشایی شده و خانواده ها متقاعد شده اند که در دانش آموزان حضور یابند و امتحانات در این مدارس به صورت حضوری انجام شد.

مظفری با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی در استان زنجان گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی را بر اساس دستورالعمل ابلاغی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای اردوهای هادی نیازمند انتشار دستورالعمل ها و بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش است، ادامه داد: آمادگی برگزاری اردوهای سبک را داریم و معاونت پرورشی نیز این کار را انجام خواهد داد. اقدامات لازم در این راستا ابلاغ بخشنامه وزارت آموزش و پرورش اردوی راهیان نور را در استان برگزار می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید