آمادگی سپاه پاسداران برای کمک به محرومیت زدایی مناطق محروم


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840759

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در چارچوب اصلاح یارانه ها، دشمن، استکبار جهانی و معاندان نظام در داخل و خارج کشور سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در مردم دارند. بیمار در جامعه، این عمل باید انجام می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانسردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: آنان به رسالت خود به درستی عمل کردند و در هدایت جامعه بسیار موثر و خوب عمل کردند.

وی افزود: امروز در آستانه سالگرد فتح هرمشهر است. فتح بزرگی که امام خمینی (ره) فرمودند «خداوند هرمشهر را آزاد کرد» بود، چون در آن زمان نه امکاناتی داشتیم، نه نیازی داشتیم، نه حمایتی و نه تشکیلاتی. سپاهی که تازه ایجاد شده بود و در شرایط جنگ هنوز تجهیز نشده بود و به همین دلیل رزمندگان برای هر کار و موفقیتی از جمله آزادسازی خرمشهر; خون دلهای بسیاری را خوردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امیدواریم خداوند توفیق خدمت به مردم، نظام و اسلام را داشته باشد، ادامه داد: آورده ایم.

مهدوی گفت: سپاه و بسیج قطعا در کنار سایر ارگان ها و دولت انقلابی و مردمی به محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مناطق فقیرنشین و زدودن فقر از چهره آنان کمک خواهند کرد.

وی گفت: منطقه سربیشه با توجه به خشکسالی ها خشن و خشن است و قطعاً هیچ گونه محرومیتی از ناحیه سپاه و هیچ یک از ارگان ها وجود ندارد، اما برای رفع این مشکل باید دست به دست هم دهیم. فقر و محرومیت کمک کرده است. .

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: امروز شرایط سختی در جامعه حاکم است و استکبار با تحریم های مستمری که از اول انقلاب تاکنون اعمال شده و همچنان ادامه دارد، تلاش می کند این شرایط را سخت کند که امیدوارم بتوانیم این شرایط را برطرف کنیم. بر این شرایط سخت غلبه کند.

وی افزود: ما به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت همه مسئولان شهری، استانی و منطقه ای هستیم و با همدلی، هم افزایی و اتحاد در کنار مردم هستیم و به رفع مشکلات کمک خواهیم کرد.

مهدوی گفت: طبق گام دوم انقلاب; به ویژه سند اعتلای بسیج که از این گام برداشته شد و با برنامه ریزی هایی که در توسعه بسیج انجام شد، سپاه ماموریت دارد یاری خداوند و همه مردم و بسیجیان در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و موثر باشد. اقدامات برای رفع مشکلات موجود از جمله در شهرستان سربیشه. در این راستا از ابتدای سال جاری برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی انجام شده و برنامه های دیگری نیز در آینده اجرا خواهد شد.

وی گفت: مهمترین موضوع در این منطقه بحث محرومیت زدایی است که از نقطه صفر مرزی تا اتاق های جلسات، پروژه های بسیاری از محرومیت زدایی در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی با کمک اجرایی. بندگان.» و مردم با تحقق آن طعم شیرین آن را خواهند چشید.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز در شرایط سخت اقتصادی به سر می بریم و دولت در حال اجرای طرح ارتقای یارانه ها است، گفت: در این شرایط; دشمن، استکبار جهانی و معاندان نظام در داخل و خارج از کشور در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند. اما با توجه به وضعیت اقتصادی بیمار در جامعه این عمل باید انجام می شد.

مهدوی افزود: همه باید به دولت کمک کنند تا این فصل با موفقیت سپری شود چرا که قطعا بعد از عمل درد دارد اما بعد از آن مشکلات و رنج ها برطرف می شود.

وی با تاکید بر صبر و کمک مردم به دولت گفت: در این شرایط مردم باید مراقب باشند که به میدان دشمن به ویژه در فضای مجازی خیانت نکنند چرا که دشمن با فضاسازی و عملیات روانی به دنبال ناامید کردن مردم است.

وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر کمبودی وجود ندارد و اقلام اساسی به اندازه کافی در بازار وجود دارد. به همین دلیل است که خدای نکرده مردم تحت تأثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیرند و خود و مسئولان را به چالش نکشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید