آمار فاجعه بار سرمربی کروات در تراکتورسازی

آمار فاجعه بار سرمربی کروات در تراکتورسازی

پس از گمانه زنی های فراوان و همانطور که انتظار می رفت، زوونیمیر سولدو، سرمربی کروات پس از کسب نتایج بسیار ضعیف، خط را با تراکتورسازی به پایان رساند تا نام او پس از خصوصی سازی به لیست بلندبالای تراکتورسازی شکست خورده اضافه شود.

سولدو که پس از بازی پیکان به جمع آذربایجانی ها اضافه شد، پس از تساوی مقابل همین تیم و حضور و فرصت نیم فصل (15 بازی) نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند و تی تی در رده سیزدهم قرار گرفت. خطر و سایه افتادن بالای سرشان را احساس می کنند.

همان طور که اشاره کردیم سولدو اخیرا در لیگ برتر 15 بار روی نیمکت گهواره تراکتور نشسته و آماری که از او به جا مانده 7 باخت، 6 تساوی و تنها 2 برد است. دو برد مقابل پدیده و نفت مسجد سلیمان، تیم هایی که شاید شرایط فعلی شان بدتر از تراکتور باشد. همچنین تیم کرواسی موفق شد 8 بار دروازه حریف را باز کند و 13 بار توپ را در دروازه خود ببیند تا امتیاز ضعیف 0.53 گل در هر بازی را به ثبت برساند.

کسب تنها 12 امتیاز از 45 امتیاز ممکن و تفاضل گل 5، آمار بدی است که در نهایت مدیران تراکتورسازی را مجبور به تغییر چندین بار کرد. او در جام حذفی نیز مقابل مس رفسنج شکست خورد تا به زودی تی تی ها در این جام حذف شوند. سرمربی کروات 9 بازی متوالی بدون برد و 4 بازی متوالی بدون گل را در آمار منفی بالای کارنامه خود ثبت کرد.

تمام تفاسیر بالا به این معنا بود که کروات خونسرد برخلاف اکثر هموطنانش روزهای خوبی را در فوتبال ایران سپری نکرد. مردی که گلایه های مکررش در نشست های خبری فراتر از تمرین و روال معمولش بود تا بعد از رفتنش هیچکس در تبریز دلش برایش تنگ نشود.

دیدگاهتان را بنویسید