آمار وحشتناک خط آتش استقلال مقابل پرسپولیس در فینال

آمار وحشتناک خط آتش استقلال مقابل پرسپولیس در فینال

تیم پرسپولیس در پایان لیگ برتر بیست و دوم موفق شد با 66 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این در حالی بود که پرسپولیسی ها در حضور مثلث دفاعی خود در شش قدمی خود یعنی بیرانوند، گلسیانی و پورعلیگنجی 13 برابر حریف خود گلزنی نکردند و از این نظر عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را از آن خود کردند. . ضمن اینکه حریف او در فینال حذفی در آن سوی زمین استقلال است که در 30 هفته مسابقات لیگ برتر 52 گل به ثمر رساند و عنوان بهترین تیربار لیگ برتر را از آن خود کرد.

با نگاهی به سه دیدار اخیر استقلالی ها مشخص می شود که در 270 دقیقه پایانی که این تیم در دیدارهای رسمی مقابل مس رفسنجان، تراکتورسازی و نساجی (در جام حذفی) به میدان رفت، در مجموع دروازه حریفان خود را باز کرد. از 11 بار زدن 2 گل در خانه به مس رفسنجان که یکی از بهترین خطوط دفاعی این فصل را داشت، 7 گل به تراکتور و 4 گل به نساجی (با تفکرات دفاعی سرمربیش) آمار 3.6 دهم گل در سه بازی آخر برای دانش آموزان ثبت نام شده ریکاردو ساپینتو. این تیم در لیگ 30 هفته 1.7 گل به ثمر رسانده است، تقریباً دو بار در هر بازی.

این در حالی است که علاوه بر علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی و گلسیانی، دو مدافع میانی تیم پرسپولیس در کنار دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی در دفاع راست و چپ قطعا روز سخت و سختی را مقابل تیم ملی خواهند داشت. مثلث هجومی استقلال. استقلالی ها هم با گلزنی امثال آرش رضاوند، جعفر سلمانی، یاماگا و … ثابت کردند که برای گلزنی فقط به مهاجمان خود متکی نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید