آمار وحشتناک مهاجم جدید پرسپولیس

لوکادیا نیز تنها یک روز قبل از دربی و تنها پس از 9 بازی ایران را ترک کرد و به کشورش بازگشت تا دوباره دستان گل محمدی خالی باشد. وحدت حنان اف دیگر خارجی ارتش سرخ بود که امسال نتوانست جای ثابتی در تیم پرسپولیس پیدا کند.

با این حال لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی به جمع سرخ ها اضافه شده و یحیی گل محمدی امیدوار است این بازیکن بتواند طلسم خارجی ها را بشکند و به چهره ای موثر برای پرسپولیس تبدیل شود اما آماری درباره این بازیکن وجود دارد که پرسپولیسی ها را نگران کرده است.

آمار وحشتناک مهاجم جدید پرسپولیس

پریرا که از گامبا اوزاکای ژاپن به قرمزها پیوسته است، در فصول اخیر همیشه بخشی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است و بیشتر لیگ را از دست داده است. او سال گذشته بیش از 10 بازی متوالی را در لیگ ژاپن از دست داد.

در فصل 2021، او 13 بازی متوالی را در اواخر فصل به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد. فصل قبل به دلیل فسخ قراردادش در 5 بازی اخیر لیگ به میدان نرفت.

در سال 2018، پریرا در اکثر مسابقات غایب بود. او در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر کنار رفت و 5 بازی را از دست داد، سپس برای 6 بازی متوالی در میانه فصل از ترکیب خارج شد. او همچنین پایان فصل را به دلیل کشیدگی همسترینگ از دست داد، بنابراین همه چیز برای او خوب پیش نرفت.

با این حال او امیدوار است در 31 سالگی در پرسپولیس احیا شود تا بتواند مهره ای موثر برای یحیی گل محمدی و تیمش شود.

دیدگاهتان را بنویسید