آمدند تا استقلال قهرمان لیگ برتر شود

آمدند تا استقلال قهرمان لیگ برتر شود

بهنام طاهرزاده درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: یحیی تیم را خیلی خوب جمع کرده است اما برای خط حمله به دو بازیکن خوب خارجی نیاز است تا علاوه بر دو مهاجم فعلی، انگیزه و نتیجه بهتری ایجاد شود. اخذ شده

وی ادامه داد: پرسپولیس در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد اما در خط حمله نتوانسته کاری انجام دهد و اگر دو بازیکن خوب خارجی هم وارد زمین نشود مشکلات سال گذشته تکرار می شود. پرسپولیس در فصل قبل فقط در گلزنی مشکل داشت وگرنه در هر شرایطی که ایجاد شده بود می توانست قهرمان شود. پارسال از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و مهاجمان حتی یک متری دروازه را به توپ زدند. این آمار خوبی برای پرسپولیس نبود.

وی با اشاره به اینکه پس از جدایی مهدی طارمی و علی علیپور، پرسپولیس موفق به جذب مهاجم ششدنگ نشد، تصریح کرد: پرسپولیس مهاجم ششدنگ می خواهد. خارجی هایی که پارسال آمدند در سطح پرسپولیس نبودند و انتظارات را برآورده نکردند. خوشبختانه یحیی به موقع تغییراتی را در کادرفنی و بازیکنان ایجاد کرد اما کار هنوز تمام نشده است و اگر بخواهیم قهرمان شویم باید حداقل دو مهاجم سمی بگیریم. همه این موقعیت ها ایجاد می شود اما اگر استفاده نشود فایده ای ندارد و باید این مشکل حل شود.

مهاجم سابق سره پوشان درباره پیوستن سیدجلال حسینی به ترکیب سرخپوشان گفت: اتفاق بسیار خوبی بود که از نظر روانی به نفع پرسپولیس بود. سیدجلال با توجه به اینکه کاپیتان تیم بود هم با بازیکنان و هم با کادرفنی رابطه خوبی دارد و حالا در نقش مربی می تواند رابطه خوبی بین بازیکنان و یحیی گل محمدی باشد. این تصمیم بسیار خوب و منطقی یحیی گل محمدی بود. به این ترتیب سیدجلال حسینی نجات یافت و فضای فضای مجازی به درد او خورد. هواداران از این تصمیم خوشحال هستند، سیدجلال حسینی محبوبیت دارد و با حفظ او در کادر فنی، هواداران ارتباط خوبی با کادر فنی خواهند داشت. یحیی گل محمدی در این حوزه بسیار سیاسی عمل کرد به خصوص در زمانی که تغییرات زیادی در کادر فنی ایجاد شد و حمید مطهری هم رفت. با اضافه شدن سیدجلال به کادر فنی قوت و رفاقت قبلی حفظ خواهد شد.

طاهرزاده در پاسخ به این سوال که فکر می کنید پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: ما پارسال هم قهرمان شدیم. کارشناسان داوری گفتند از 16 پنالتی که برای استقلال داده شد 9 پنالتی درست نبود و دو امتیازی که از دروازه گهر گرفته شد و به این تیم داده شد، ببینید این امتیازات چقدر به قهرمانی استقلال کمک کرد. بهتر است چند خط حاشیه برای پرسپولیس درست کردند و همه دست به دست هم دادند تا استقلال قهرمان شود. دستورهایی صادر شد که تیمی غیر از پرسپولیس که 5 سال قهرمان شده بود قهرمان لیگ برتر شود. عملکرد یحیی و تیمش در سال گذشته بسیار خوب بود و حالا با تغییراتی که در کادرفنی و بازیکنان ایجاد شده، شرایط بهتر خواهد شد. اگر دو مهاجم خارجی بیایند، شک نکنید 4.5 هفته مانده به پایان لیگ، پرسپولیس با اختلاف امتیاز زیادی قهرمان می شود.

بازیکن سابق سره پوشان درباره دیگر رقبای پرسپولیس در فصل پیش رو گفت: فولاد تیم خوبی است، بازیکنان خوبی جمع کرده و قطعا یکی از رقبای اصلی پرسپولیس خواهد بود. به هر حال استقلال قهرمان شد و مربی حرفه ای آوردند که از پس مشکلات جزئی بربیاید. ساپینتو کارهای زیادی در کنار زمین دارد و می تواند روی داوران تاثیر بگذارد. سپاهان طبیعتا مدعی است، تراکتور هم می تواند به آن گروه اضافه شود، در حالی که گل گهر و مس خوب خرج کرده اند و جذب خوبی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید