آمریکا؛ این پرچم اقدامات غیرانسانی است/ سردار سلیمانی نماد واقعی و مدافع اصلی حقوق بشر است


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878671

حاجی بخشی گفت: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مدافع واقعی و نماد حقوق بشر در جهان است که در زیر لوای اقدامات غیر انسانی که نقض آشکار حقوق بشر توسط شیطان بزرگ است به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ حاجی بخشی رئیس بنیاد بین المللی غدیر سراوان گفت: حقوق بشر اساسی ترین و اساسی ترین حقوقی است که هر انسانی در ذات خود به صورت غریزی و ساده به عنوان یک انسان از آن برخوردار است. دار احترام به حقوق بشر را بلد است، اما بر اساس اسناد و یافته های موجود، یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان است.

وی افزود: آمریکا از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای سرکوب ملت ها برای رسیدن به اهداف سلطه گران خود استفاده کرده است.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر سراوان گفت: از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران و قطع دست مستکبران از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران برنامه ریزی غیرانسانی بوده است. و توسط ایالات متحده انجام شد.

بخشی ادامه داد: حمله نیروی دریایی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت همه مسافران این پرواز، کشته شدن چهره های سرشناس ایرانی از جمله دانشمندان هسته ای، بمباران شیمیایی و حمایت صدام از جنگ، سنگ بنای جنایات آمریکا علیه بشریت است. در ایران اسلامی

وی با بیان اینکه سران کفر از هیچ گونه ترفند و نقشه ای برای ضربه زدن به نظام دریغ نکرده اند، خاطرنشان کرد: اعمال تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی و ترور سردار سلیمانی که نماد واقعی و مدافع اصلی حقوق بشر در جهان است. او می تواند آمریکا را غیرانسانی تلقی کند.

وی گفت: «ایالات متحده حتی به مردم خود نیز رحم نمی کند زیرا شاهد رفتار غیرانسانی با مهاجران، اقلیت های مذهبی، سیاه پوستان، زنان و کودکان هستیم.

بخشی با اشاره به بی کفایتی آمریکا در ارزیابی وضعیت حقوق بشر گفت: مردم استان و انقلاب در ایران اسلامی هر سال از 6 تا 12 تیرماه را فرصتی برای افشای جنایات آمریکا به دلیل اقدامات وحشیانه می دانند. ایالات متحده فعالان حقوق بشر در سراسر جهان را معرفی کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید