آمریکایی ها اعتراف می کنند که شکست خورده اند مردم ایران نباید به لیبرال ها فرصت خودنمایی بدهند

ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781561

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فدوی گفت: سی سال از سرنگونی حضرت خامنه ای می گذرد و شرایط کامل داده شده است که اگر آنچه را که ائمه انقلاب فرمان می دهند و انجام می دهند انجام دهیم، عنایات خداوند بی شمار است و دیری نمی گذرد که ما آمریکایی ها قرار خواهیم داد. اقتصاد در مشکل است و ما در وضعیت عالی خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمند، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع بزرگ اهالی پایتخت مقاومت اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان، خطاب به شهدای مدافع حرم گفت: مقاومت: شیطان شکست خورد.
وی با بیان اینکه بیش از 42 سال استکبار سیچی در ایران اسلامی وجود داشته است، افزود: سال هاست که در ایران اسلامی پیروزی بر استکبار حاصل شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با عنایت خداوند متعال و خضوع مردم این پیروزی بر استکبار اتفاق افتاد و مردم نگذاشتند روال شوم بر آنان حاکم شود.

فدوی گفت: اگر مردم بخواهند می توانند بر استکبار و استعمار و این وعده الهی فائق آیند که هرکس بر اساس خدا و اسلام بر دشمن پیروز شود پیروز می شود و خلاف وعده الهی نیست.

وی افزود: البته در این وعده خداوند شرایطی وجود دارد که اگر بندگان خدا به این شروط عمل نکنند این وعده محقق نمی شود و خدا را شکر می کنم که مردم ما به شروطی که خداوند تعیین کرده عمل کرده اند و لذا هستند. همیشه در میدان برنده بودند و هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و عاشقان ائمه و انقلاب در این سال ها هیچ گاه منفعل نبوده اند، زیرا کسانی که در راه خدا منفعل و ضعیف بودند هرگز به سر منزل مقصود نرسیده اند. .
فدوی خاطرنشان کرد: اگر عنایت خداوند شامل حال ما شود و شهید شویم نوعی پیروزی بزرگ است و شهادت به زندگی انسان پایان می دهد که نمونه آن شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: بسیاری از مردم دنیا حاج قاسم را نمی شناختند، اما پس از شهادتش به او معرفت و محبت پیدا کردند، لذا مجاهدت و جهاد در راه خدا از هر جهت پیروزی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شیطان بزرگ آمریکا خود را به اصطلاح ابرقدرت می داند و قدرت نظامی و دریایی را در نظر می گیرد و فکر می کند می تواند به هر جایی برود و آن سوی دریا بد کند، اما از لحظه به بعد هواداران انقلاب و بچه های سپاه در دریا حضور داشتند و از این جریان جلوگیری کردند.

سردار فدوی گفت: وقتی شیطان بزرگ از طریق صدام در منطقه شر آفرید، بعد از عملیات والفجر 8 متوجه شدند جنگی که به ایران تحمیل کرده بودند، برنده جنگ ایران است، به همین دلیل مستقیم به جنگ رفتند و ناوهای آمریکایی وارد شدند. خلیج فارس

وی ادامه داد: نیروهای ما در اسفند 65 به دریا رفتند و در 10 فروردین 66 اولین عملیات تلافی جویانه بر علیه آنها انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه گفت: آمریکایی ها بعد از جنگ با ایران در لایحه به دادگاه شکایت کردند که در 160 صفحه تمام اقداماتی که ایران در خلیج فارس با آنها انجام داده در این لایحه آمده است.

سردار فدوی ادامه داد: نزدیک به 200 عملیات و این مشکل جدید و آخرین نیست. هر وقت آمریکا کار احمقانه ای انجام می دهد و سعی می کند روال بد انجام دهد، این یک روال احمقانه است و در تمام این تکرارها متوجه شده اند که شکست خورده اند، این یک آیه صریح از قرآن است که خداوند می فرماید خداوند حزب برنده است و حزب شیطان هرگز برنده نیست.

وی تاکید کرد: باید همیشه مواظب باشیم که در حزب خدا باشیم چرا که خداوند گفته حزب خدا پیروز است و اگر این عنایت برای ما باشد وعده خدا محقق می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: سخت ترین جنبه ای را که باید از جانمان بگذریم دیده ایم و سخت تر از این نیست که هر کدام دلیلی باشد بر این که باید تلاش کنیم.

سردار فدوی گفت: عظمت، عزت و کرامتی که آفریده به خاطر کار بزرگ و زحماتی است که انجام شده و برای این کار سخت و تحقق وعده الهی 200 هزار نفر شهید شده اند.

وی ادامه داد: «وعده خداوند در رویه آسان جاری است. اگر به حکم خدا عمل کنید، وعده خدا صحیح است و پیروز خواهید شد، اما اگر اینطور نباشد، شکست می خورید و وضعیت اقتصادی ما در این راستا است».

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما باید به آنچه خداوند فرموده که آیه صریح قرآن است عمل کنیم و در سخت ترین کارها و در سخت ترین کارها عمل کرده ایم. سیستم به عنوان یک کل.”

سردار فدوی با تاکید بر اینکه به حول و قوه الهی همه مردم ایران پای کار آمده اند و همه چیز خوب است، گفت: بیایید کار کنیم و حتما عنایت خداوند را خواهیم دید که بی شمار است.

وی افزود: 30 سال از سرنگونی حضرت خامنه ای می گذرد و شرایط کامل مهیا شده است که اگر آنچه را که ائمه انقلاب فرمان می دهند و انجام می دهند انجام دهیم، عنایات خداوند بی شمار است و اکنون در شرایط سختی قرار داریم. . ما دوباره افتخار می‌کنیم و دیری نمی‌گذرد که آمریکایی‌ها را در شرایط سخت اقتصادی قرار می‌دهیم و دیری نمی‌گذرد که در موقعیت عالی قرار می‌گیریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وی با بیان اینکه دانش آموزان از همان ابتدا نقش ویژه ای در همه جریانات انقلاب داشتند حضور دانشجویان در کشور که بنیانگذاران آینده انقلاب هستند، گفت: این انقلاب باید تسهیل شود.

سردار فدوی گفت: از 850 هزار اعزام رزمی از کرمان به جبهه، 500 نفر دانش آموز بودند و این مایه مباهات است.
وی گفت: دانش آموزان امروز باید راه دانشجویان مبارز را ادامه دهند و راه آنها را ادامه دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام فرموده اند به غربی ها اعتماد نکنید و چقدر خون برای کسانی که رویکرد غربی داشتند ریخته شده است، افزود: باشید.

سردار فدوی گفت: مردم نباید اجازه دهند لیبرال ها منشأ کار باشند زیرا معتقد نیستند که قرآن و اسلام راه نجات است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها اذعان دارند که بازنده میدان هستند، اذعان داشت: این اطمینان بیش از 40 سال است که تکمیل شده است و باید آن را تثبیت کنیم تا به حکم کامل برسیم و کرمان از پشتوانه بزرگ و این خیل عظیم شهدا برخوردار است. و مخصوصا شهید که بین المللی شد که حضرت آقا فرمودند حاج قاسم مکتبی شده است که هرکسی می تواند مثل او شود و طبیعتا بحث بر کرمانی ها بیش از هر جای دیگری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید