آمریکا به فکر فرار آبرومندانه از جهان اسلام است


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877565

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکایی ها فکر می کنند این فرار آبرومندانه است، گفت: جایی که مناره های مساجد ایشان اذان از خدای متعال و لا اله الا الله می دهند، جایی برای نفوذ مشرکان نیست. و حضور داشته باشید.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز سه شنبه (۳۰ خرداد) در کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور که در شهرکرد برگزار شد، گفت: این اجتماع باشکوه سرشار از عطر دل انگیز معنویت است. در ابتدای سخنرانی به روح همه شهدای والامقام اسلام و انقلاب اسلامی از پاسداشت حرم تا مدافعان حرم و امنیت این سرزمین و شهدای عزیز در عرصه سلامت و رحمت الهی درود می فرستیم. ما قدردان این حلقه ملکوتی و ملکوتی هستیم.

وی افزود: سلام، برکات، فیض و نصرت الهی به اذن خداوند متعال به رهبر عزیز و کبیر انقلاب اسلامی، رهبر جانبازی که در طول بیش از 2 سال رهبری پر برکت الهی این امر را نجات دادند، تقدیم می شود. ملت از گرداب‌ها. «مشکلات و طوفان‌های سهمگین حوادث بزرگ، صلح، امنیت، قدرت و پیشرفت را به ساحل آورد.

فرمانده کل سپاه گفت: فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر توصیف ظاهر دلنشین و جذاب اقوام عزیزمان و تأثیر این جامعه پرتلاش و تأثیرگذار در همه ابعاد جامعه، کشور و ملت ما و همچنین به تشریح نقش شهدای این جامعه بزرگ، وفادار، غیور، ولایتمدار، عاشق اهل بیت با طهارت و تخصیص و بیان تأثیر ایمان و اسلام در ایجاد عظمت و سربلندی برای یک ملت در یک عرصه. دفاع محکم با توجه به عدم امکان پیروزی. بیایید ببریم.

وی ادامه داد: این دستورات کافی و جامع بود و سپس از فرمایشات نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان حضرت حجت الاسلام نکونام و همچنین فرماندار جهادی بازمانده مقدس بهره بردند. دفاع از آقای حیدری و برادر عزیزمان سرهنگ ساعدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور «ما پیروز شدیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هر جامعه و ملتی انعکاسی از طبیعتی است که در آن زندگی می کند، گفت: خوشبختانه این باغ گلستانی از گل های رنگارنگ، زیبا و متنوع جامعه عشایری کشور حداقل 26 استان است. رنگین کمان زیبا، دلنشین، حسی، جذاب و الهام بخش، حضور عشایری از نقاط مختلف این سرزمین بزرگ و زیبای وحدت ملکوتی اقوام ما در زمین است. عشایر بختیاری، قشقایی، عرب، ترک، لُر، فارس، ترکمن، بلوچ، سیستانی و کرمانی از اقصی نقاط این سرزمین انسان را به یاد این آیه زیبای قرآن می‌اندازد که إِنَّا خَلَقْنَٰکُم مِّن ذَکَرٍۢ وَأُنثَىٰ وَجَعَلْنَٰکُمْ شُعُوبًا وَقَبَآئِلَ لِتَعَارَفُوٓاْ ۚ إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ ٱللَّهِ أَتْقَىٰکُمْ این شاخه متفاوت از اقوام مختلف، این اطلس متنوع و انبوه عشایر با آداب و رسوم با لباس ها و سنت ها، جلوه های زیبا و شگفتی های آفرینش.

وی افزود: جلوه های زیبا و شگفتی های آفرینش، جغرافیای رنگارنگ با رنگ های دلنشین صفای باطن، اخلاص، ساده زیستی و تلاش و مجاهدت را به وجود آورده است. در هجرت مهاجران به سوی خدا هستند و مانند قله ها برمی خیزند. عشایر سرافراز، سرافراز، سرافراز، عزیز و مقتدرند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عشایر قدرت و سربلندی را از کوه ها و صخره هایی که روی آن حرکت می کنند آموخته اند، خاطرنشان کرد: سینه های آنها به اندازه صخره ها ضخیم، سخت و غیرقابل نفوذ به اسلام و میهن است. در حالی که دل هایی که در این صحنه های سخت هستند بسیار نازک، مهربان و شفاف هستند. مثل چشمه های زلالی که در دشت ها و چمنزارها جاری است که عشایر ما در آنجا سکنی گزیده و کوچ می کنند.

وی افزود: عشایر مثل آسمان آبی زلال و پاک هستند، چشمشان همیشه به آسمان است، کسانی که روزی خود را از خدا می خواهند. نگاهشان به زمین است و هدفشان ساختن معجزه معیشت خداوند با اتصال بهشت ​​و زمین است. نه اینکه جامعه بزرگ ایران را به تنهایی از برکت همت خودشان سیر کنند. به راستی که اینها ذخایر انقلاب به قول امام و رهبر عزیزمان هستند. مانند دریای طوفانی، اما آرام و صبور در برابر مشکلات، دل در دریا دارند و مانند طبیعت، ثروتمند، بخشنده و بخشنده هستند. عشایر باوقار و سخاوتمند هستند. همین صفای باطن، اخلاص در کلام، زیبایی در لباس و لباس و در عین حال شهرت و حماسه آفرینی و غیرت در جهاد خود، این گروه را بسیار مقتدر، مؤثر و محبوب خدا، ملت و رهبر کرد.

سرلشکر سلام با بیان اینکه عشق آنها به کمر منیر بنی هاشم حتی در نامگذاری نیروهایشان نیز مشهود است، تصریح کرد: تیپ و سپاه حضرت کمر بنی هاشم، تیپ و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، تیپ و سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل به نام مبارک. ابوالفضل که مظهر حسد الهی است. یکی از نام های پرطرفدار در بین اقوام عزیزمان. از این رو می توان توصیفات دقیق، گسترده و کاملی از شخصیت این جامعه گران قیمت داشت. شهدای والامقام جامعه عشایری با 11000 گل لاله دشت صورتی که گلزاری از همت و وفا را با عطر دل انگیز شهادت در برابر چشمان انسان می نشاند، نشانه و دلیل و دلیل بر وفای به عهد و غیرت و مردانگی است. صلابت جان جلال ایمان تو

وی با بیان اینکه زندگی ما حاصل شهادت مردان و زنان شماست، ادامه داد: آن قربانیان و قربانیان میدان نبرد که راه جامعه به هم پیوسته اشرار در سراسر جهان را به روی ایران و در جنگ بزرگ جهانی که روحانی به راه انداختند، بستند. نایب امام زمان، در دل این خطر وحشتناک قرار داشت. این شهدا و ایثارگران بودند که توانستند این نبرد بزرگ جهانی را به نفع اسلام و ایران و تاریخ اسلام و میهنمان به پایان برسانند و صبر و توکل و ایثار و فداکاری و استقامت بسازند.

فرمانده کل سپاه گفت: هیچ کشوری در میان بسیاری از دشمنان در امان نخواهد ماند و به بقا و حیات شایسته دست خواهد یافت. در میان آتش شرارت دشمنان کوچک و بزرگ، بدون مبارزه و مقاومت و بدون دادن شهید و جانباز و اسارت نمی توان به جامعه ای قوی و امن رسید.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در برابر دشمنان گفت: غلبه بر این سختی‌های وحشتناک و آن لشکرکشی‌های بی‌نظیر دشمنان برای شکست ایرانیان اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی اسلامی برای عدالت خواهی بود. و آزادی برای مستضعفان و برای مبارزه با مستکبرین قرنها استبداد در جهان برای بازگرداندن استقلال این میهن برای حاکمیت بر سرنوشت خود توسط این مردم.

وی افزود: ما هیچ جرمی نداشتیم جز اینکه بگوییم پروردگار ما خداست و فقط همین را گفتیم، گفتیم بنده و بنده کسی نیستیم، فقط خدا را می ستاییم و فقط او را می پرستیم و او را می پرستیم و عبادت می کنیم. آمریکایی ها و دیگران به ما گفتند که عبادت کنیم. آنها در پوشش فرعون به دنبال این هستند که مسلمانان را به پرستش و پرستش این بدعت وادارند. این تاریخ انقلاب ماست، تاریخ آزادی، عزت، عزت، عزت و سربلندی ملت‌های مسلمان.

او گفت: «آنها می خواستند ما را از بیگانگان عقب مانده، افسرده، نیازمند، نیازمند، مطیع و بردگان سیاسی خود و همچنین ثروت مادی و معنوی کشورمان بسازند. از مسلمانان دیگر استفاده کنید. امام برخاست و نبرد بزرگ را پذیرفت و در میانه میدان مقاومت کرد و به فضل و پیروزی مؤمنان دشمن را از زمین بیرون راند.

وی ادامه داد: امام ما در دوران جنگ و امام ما در انقلاب بعد از تصمیم امام خامنه ای با گروه های جانباز خود برای انقلاب ما با الهام از عاشورا و گروه های انشعاب حضرت ابوالفضل(ع) پرچم و ملت را در این مبارزه جانانه به دوش کشیدند. او بر مشکلات غلبه کرد. خداوند این دو پیشوای بزرگ را هم برای پیروزی خود و هم برای پیروزی مؤمنان تأیید کرد. درود بر مؤمنانی که در کنار رهبر خود ایستادند. ما باید برای مومنان عزیز باشیم با استقامت شما راه طولانی و سختی طی شد، دشمنان ما نابود شدند. دستاورد شهدای شما گواه استقامت همیشگی ماست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه نمی شود 11 هزار شهید عشایری روی زمین بخوابند و عشایر به سفر خود ادامه ندهند، خاطرنشان کرد: آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ خیر استقامت است که سختی ها را کم می کند، خداوند سبکی پس از سختی را وعده داده است که خدشه ناپذیر است. با غلبه بر مشکلات به آرامش خواهیم رسید، جهاد مایه سعادت است. به فرموده امیرالمومنین(ع) اگر دشمن به عمق اجتماع قدم بگذارد ذلیل می شود و اگر مردم از جهاد منحرف شوند خداوند لباس ذلت بر ملت می پوشاند. این کلام پروردگار و منطق حق است و ما با آن منطق زندگی می کنیم.

وی ادامه داد: پیروزی های امروز حاصل مجاهدت های شما عشایر عزیز است که در دوران طاغوت همواره در خط مقدم مبارزه با طاغوت بوده و از اولین گروه هایی بودند که در انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی با ولایت بیعت کردند. آن روز. “

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما در حال نابودی هستند، تاکید کرد: حرفی که من می زنم اصلا برای خوشحالی شما و ملت عزیزمان نیست. برای روشن شدن، دشمنان در حال نابودی و کاهش هستند. امروز اخبار جامعه سیاسی صهیونیسم را خواهید شنید که از نظر سیاسی در حال فروپاشی است.

وی گفت: با نگاهی به آمریکا می توان دید که هیچ موفقیتی نداشته است. به فکر فرار آبرومندانه هستند، آمریکا نمی تواند در سرزمین اسلامی بماند. آنجا که از مناره های مساجدش اذان خدای متعال و لا اله الا الله خوانده می شود، جایی برای نفوذ مشرکان و حضور آنان نیست. اینا فرار میکنن همه می دانید و می بینید که تاریخ این کشور پر از پیروزی است. هر جا با دشمنان او برخورد می کردیم، آنهایی که باید پشت می کردند و سر کار می رفتند، دشمن ما بودند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید